کد خبر: 340709
تاریخ انتشار :

اعزام یزدانی به اسپانیا منتفی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نشست شورای فنی کشتی آزاد در حالی با حضور تمامی اعضا برگزار شد که تکلیف مدعیان اوزان ۶۵، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک ریو تا حد زیادی مشخص شد.

بر این اساس مصوبات شورای فنی کشتی آزاد به شرح زیر است:

۱- مقرر شد با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در جام جهانی و رقابت بین المللی ارمنستان، کادر فنی تیم ملی حداکثر ۱۵ روز قبل از المپیک نسبت به معرفی کشتی گیر برتر وزن ۶۵ کیلوگرم اقدام کند.

۲- مقرر گردید با توجه به شرایط رو به رشد رضا یزدانی به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی، مشارالیه تا حداکثر ۱۵ روز مانده تا رقابتهای المپیک نیز تمرینات خود را به طور جدی دنبال کند و با عنایت به شرایط وی در زمان مذکور در خصوص حضور کشتی گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم در المپیک تصمیم گیری شود. همچنین شورای فنی نظر کادر فنی مبنی بر حضور رضا یزدانی در تورنمنت اسپانیا را نپذیرفت.

۳- مقرر گردید با توجه به سوابق و عملکرد کمیل قاسمی از سال گذشته در رقابتهای بین المللی فرانسه، جام مدوید، کسب سهمیه المپیک در قزاقستان، جام جهانی آمریکا و رقابتهای بین المللی ارمنستان و همچنین عملکرد پرویز هادی در جام تختی، مسابقات آسیایی، جام جهانی و رقابتهای بین المللی ارمنستان و در مجموع عدم رضایت و جمع بندی لازم کادر فنی از عملکرد هر دو کشتی‌گیر، نفرات مذکور تا انتهای دو هفته آینده در رقابتی رو در رو در شرایط پیروزی در دو مسابقه از سه مسابقه شرکت کنند.

۴- مقرر گردید پیرو ارزیابی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در تاریخی که به زودی اعلام خواهد شد، برای حضور در رقابتهای جهانی جوانان، مجتبی گلیج، ارشک محبی، کامران قاسم پور و علی موجرلو در وزن ۸۴ کیلوگرم به صورت دوره ای و در شرایط پیروزی دو مسابقه از سه مسابقه تا مابین کشتی گیران برتر مسابقات درون اردویی برگزار شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها