کد خبر: 348740
تاریخ انتشار :

افشاگری تکان دهنده در مورد شرکت جیووا با دوربین مخفی نود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، برنامه 90 پس از چند هفته دوباره پخش شد و گزارشی تکان دهنده در مورد شرکت تولید کننده لباس جیووای ایتالیا پخش کرد.

در این گزارش مشخص شد که شرکت جییوا در تاریخ خود با هیج تیم معتبری قرارداد امضا نکرده و نحوه قراردادش با تیم های ایرانی نیز با توجه به قیمت البسه در سایت این شرکت، بیش از آنکه به سود باشگاه ها و تیم ملی باشد، به سود این شرکت است.
همچنین خبرنگار 90 با دوربین مخفی به سراغ فروشگاه این شرکت در منیریه رفت و فروشنده نیز اظهاراتی تکان دهنده در خصوص نحوه قرارداد بستن با متقاضیان ارائه کرد که مهم ترین آن عدم اشاره به محل تولید شدن البسه در قراردادهاست که این اجازه را به جییوا می دهد البسه تولید شده در ایران را به متقاضیان بدهد آن هم در حالی که آنها گمان می کنند لباس ها از ایتالیا وارد شده اند!
به گفته این فرد، جیووا شرکت تولیدی در شیراز دارد که بخش عمده ای از تولیدات این شرکت را تهیه می کند ضمن اینکه تاکید کرده باشگاه ها مثل پرسپولیس تعهد دارند که سه سال البسه این شرکت را تحت هر شرایطی استفاده کنند.
وی مدعی شد بیرانوند گلر پرسپولیس قصد پوشیدن البسه این شرکت را نداشته که مدیرعامل شرکت اعلام کرده اگر این کار را نکند از پرسپولیس اخراج خواهد شد!
جالب اینکه این شرکت فقط برای تیم ملی بزرگسالان ایران لباس رایگان تحویل می دهد و برای سایر رده های سنی ملی باید به این شرکت پول هم پرداخت شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها