کد خبر: 361317
تاریخ انتشار :

برای وزیری که به دولت گل به خودی می زند؛ ای که دستت می رسد، کاری بکن

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، انتخاب اول روحانی نبود، انتخاب دوم و حتی سوم هم. گزینه ها که یکی یکی از سوی مجلس اصولگرا رد صلاحیت شدند نوبت به او رسید. یک استاد دانشگاه که سابقه مدیریت چندانی نداشت و قطعا خودش هم فکرش را نمی کرد که به وزارت برسد.

از همان ابتدا برای خودش منتقد جمع کرد. تصمیماتی که به مذاق خیلی ها خوش نیامد نمونه اش انتخاب مشاوران و معاونانی که در حد وزارت ورزش نبودند. جالب اینکه اکثر منتقدان محمود گودرزی، جزو حامیان دولت تدبیر امید بودند و هستند.
دنبال نبش قبر و بررسی همه اشتباهات مثل کل کل با امثال کی روش و راه ندادن کفاشیان و ... نیستیم. هدف، مصاحبه ای است که وزیر اخیرا انجام داده و حسابی سر و صدا به پا کرده است.
برای ما البته بیش از آنکه صحبت های وزیر علیه سرپرست سابق استقلال مهم باشد، مصاحبه اش با یک رسانه ضد دولت مهم است و انتقادهایی که تلویحا از دولت روحانی انجام داد. بعید است که گودرزی ناخواسته اقدام به زدن این گل به خودی کرده باشد.
گودرزی در این مصاحبه درباره اینکه آیا در صورت پیشنهاد برای ادامه حضور در وزارت ورزش پس از پایان دولت فعلی در سمت خود می ماند یا نه گفت: نخیر؛ قطعا اگر برای دور دوم پیشنهاد کنند، نخواهم ماند.یک مدیر باید با دست باز با توانمندی‌های مالی باید کار کند. بنده از آذرماه سال گذشته یعنی 9ماه، یک ریال بابت پروژه‌های عمرانی خودم دریافت نکرده‌ام. خب یک مدیر چگونه می‌تواند موفق جلوه کند؟ موقعی که بسازد، توسعه بدهد، فضاها را گسترش بدهد و...
اینکه گودرزی در شرایطی که دولت روحانی از سوی منتقدان آماج حملات قرار گرفته با یک رسانه که در حوزه سیاسی جدی ترین منتقد دولت تدبیر و امید است مصاحبه و از دولت گلایه می کند قطعا پشت پرده هایی دارد که ما از آن بی خبریم.
از سوی دیگر وزیر ورزش در این مصاحبه به افشارزاده که تا همین چندی پیش جزو افراد نزدیک او بود تاخته و او را متهم به ریخت و پاش در استقلال کرده و مدعی شده آبی ها 28 میلیارد و قرمزها 15 میلیارد هزینه کرده اند.
اینکه چقدر این ارقام صحت دارد مورد بحث نیست، سوال اینجاست که مگر اتفاق تازه ای رخ داده؟ از همان زمان که قرارداد فلان بازیکن تیم مطرح پایتخت در سازمان لیگ 20 میلیون تومان ثبت می شد و در خفا یک صفر بیشتر به او پرداخت شد تا زمانی که بازیکنان به طور پنهانی پورشه و ملک از باشگاه ها می گرفتند این بحث ها مطرح بوده و هست و خواهد بود.
وزیر می گوید دستور پیگیری داده، قبلی ها هم دستور پیگیری داده بودند اما مشکل اینجاست که فقط قرار است این معضل پیگیری شود و امیدی نیست که قراردادها به طور شفاف منعقد شوند.
گودرزی از هزینه پایین پرسپولیسی ها می گوید حال آنکه نه وزیر، نه اهالی فوتبال و نه مردم باور نمی کنند که ستاره های پرسپولیس با قراردادهایی کمتر از یک میلیارد تومان قرمزپوش شده باشند. در واقع شاید پرسپولیس کمتر از رقیب هزینه کرده باشد اما قطعا فاصله واقعی رقمی نیست که وزیر مدعی شده است.
بهتر است جناب وزیر که قرار است در پایان دولت با وزارت ورزش و جوانان وداع کند قبل از آنکه برود به جای پیگیری های بی نتیجه، طرحی برای پایان دادن به این شیوه قدیمی عقد قراردادها ارائه کند نه اینکه برای تسویه حساب های شخصی دست به افشاگری های با تاخیر بزند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها