کد خبر: 364533
تاریخ انتشار :

ادعای جالب اشتیلیکه در فرودگاه اینچئون/یک روز هم نوبت شکست ایران می رسد!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، کاروان کره بعد از شکست تاریخی برابر ایران در ورزشگاه آزادی در حالی تهران را ترک و به دبی بازگشت که در فرودگاه این شهر 17 بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی از تیم جدا شده و مربی آلمانی تنها در حضور 6 بازیکن شاغل در کی لیگ به شهر اینچئون بازگشت تا پاسخگوی ناکامی اش در ایران باشد.
اولی اشتیلیکه به محض خروج از سالن ترانزیت فرودگاه اینچئون همان طور که انتظار می کشید در محاصره نمایندگان رسانه های گروهی این کشور قرار گرفت و نزدیک به 30 دقیقه به سئوالات و انتقادات آنها پاسخ داد با این فرضیه که بتواند با صحبت هایش کمی از فشار انتقادات و جو ناامید کننده اطراف تیمش را کاهش دهد.
در قسمتی از مصاحبه اشتیلیکه ادعای جالبی را مطرح کرد که نشان می دهد این مربی حسابی از نمایش قدرتمندانه ایران برابر شاگردانش در شوک قرار دارد چون برای اولین بار بود کره این گونه ذلیل مقابل ایران شکست می خورد آن هم بدون حتی یک موقعیت گل! اولی وقتی با سئوال خبرنگاری در همین خصوص روبرو شد، گفت:« هنوز خودم به پاسخ قانع کننده ای در این خصوص نرسیدم که چطور می شود تیمی مثل ما جلوی ایران یک موقعیت گل خلق نکند! با این حال از هیچ چیزی ناامید نیستم و تمام تلاشم را می کنم که مقابل ازبکستان بتوانیم با رسیدن به سه امتیاز همه چیز را جبران کنیم».
سرمربی کره جنوبی در ادامه پیرامون سئوالات خبرنگاران در خصوص ثبت فاجعه بزرگ چهار شکست متوالی و این که او مدعی شده با هر مربی در این سال ها به ایران باخته اند، افزود:« من منظور خاصس از آن صحبت نداشتم و تنها می خواستم فشار روحی و روانی روی بازیکنان را تشریح کنم اما به هر حال هر تیم بزرگ و آماده یک روز دچار افت می شود و ایران هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و به زودی روزی می رسد که طرفداران کره هم مزه برتری مقابل ایران را خواهند چشید».
منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها