کد خبر: 373658
تاریخ انتشار :

توقف خانگي بارسا مقابل رئال در دقيقه 90/ نه رونالدو، نه مسي!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز،‌ در حساس ترين مسابقه از هفته چهاردهم لاليگا امشب بارسلونا در ورزشگاه نيوكمپ ميزبان رئال مادريد بود.
بارسايي ها در حالي به مصاف صدرنشين لاليگا رفتند كه شش امتياز با اين تيم فاصله داشتند و به دنبال كسب پيروزي و كاهش اين فاصله بودند.
لوييز انريكه ترکیب تراشتگن، پیکه، ماسکرانو، سرخی روبرتو، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آندره گومز، مسی، نیمار و سوارز را انتخاب كرد و در رئال مادريد هم ناواس، کارواخال، راموس، واران، مارسلو، کواچیچ، مودریچ، ایسکو، وازکز، رونالدو و بنزما به ميدان رفتند.
پيش از شروع مسابقه، بازيكنان دو تیم یاد درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما را زنده نگه داشتند. در نيمه نخست گلي رد و بدل نشد اما دو صحنه مشكوك به پنالتي رخ داد كه سهم هر تيم يك صحنه بود كه البته داور هيچكدام را پنالتي اعلام نكرد.
در نيمه دوم اما بالاخره تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد گل بودند. در دقيقه 52 ارسال نيمار از روي يك ضربه ايستگاهي با ضربه سر سوارز به گل بارسا تبديل شد.
در ادامه هم اين بارسا بود كه موقعيت هاي بهتري براي گلزني داشت اما نيمار و مسي موفق به باز كردن دروازه ناواس نشدند. در دقايق پاياني رئال براي گل تساوي فشار زيادي وارد كرد اما بارسا از گل خود حفاظت كرد اما يك خطا از آردا توران تازه وارد فرصت خوبي به سفيدپوشان داد و راموس باتجربه هم با ضربه سر توپ ارسالي را به گل مساوي تبديل كرد.
در نهايت هم بازي با تساوي يك بر يك خاتمه يافت تا در شبي كه رونالدو و مسي كار خاصي نكردند، شاگردان زيدان فاصله شش امتيازي با بارسا در صدر جدول را حفظ كنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها