کد خبر: 374073
تاریخ انتشار :

حضور حمید استیلی در کنار کودکان مبتلا به سرطان

حضور حمید استیلی در کنار کودکان مبتلا به سرطان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جمعی از خیّران با حضور در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور ضمن مذاکره با مدیران و مقامات این سازمان مردم نهاد و اهدای نذورات خیریه خود به این واحد مردمی، درباره نحوه کمک رسانی و اقدامات خیر مشترک و متقابل از بخش آنکولوژی و اتاق بازی کودکان مبتلا به سرطان نیز بازدید کردند.

این جمع از خیّرین در فضایی صمیمانه و به دور از تکلف‌های اداری و رسمی وارد محیط مردمی و صمیمی موسسه خیریه بهنام دهش پور شدند و از همان ابتدا صمیمیت دو طرف روی هم منطبق شد و مثل خیلی از جلسات و هم‌اندیشی‌ها نیازی به گفت‌و‌گوی زبانی حس نمی‌شد. همهمه دلها بود و حرف‌های مگو به مدد "بهنام" بر لوح دل‌ها می‌نشست.

مشکلات کم نیست، درد و رنج ناشی از نافرمانی سلول‌ها تا جان بیماران رخنه می‌کند و درد فقر و دلهره تجربه یک غم بزرگ والدین کودکان مبتلا به سرطان را آزار می‌دهد اما خدا را شکر که مردم همیشه هستند، مثل یک کوه مثل یک تکیه‌گاه همیشگی و سرشار از آرامش. خیّرینی با قلب مطمئن که اجازه نمی‌دهند هم‌وطن آنها جز توکل برخدا و تلاش برای حفظ آرامش، کار دیگر انجام دهد. اینجا، بیمارستان شهدای تجریش، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور است، جایی که برای درمان سرطان بدون توجه به ملیت، سن یا نوع بیمه، تمکن یا عدم تمکن مالی، درمان از نقطه صفر تا صد بدون هیچ هزینه‌ای پیش می‌رود و به مدد خیّرین برای سبد غذایی، تحصیل سایر فرزندان خانواده مراجعه کننده، غربالگری، پیشگیری، ایفای نقش اجتماعی، ورزش و سلامت، فرهنگ و انسانیت، با همه توان تلاش می‌شود.

ورود حمید استیلی مثل خیلی از ستارگان دنیای ورزش و هنر به بیمارستان شهدای تجریش و ساختمان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با لبخندهایی همراه بود که بر لب پدران خسته و گاهی ناامید داخل حیاط می‌نشست. با او عکس یادگاری گرفتند و به پیغام گرم این قهرمان پیشکسوت دلگرم شدند.

دکتر نتاج، مدیرعامل بانک قوامین از دیگر خیّرینی بود که در این هیات وارد میعادگاه هزاران داوطلب عاشق شد تا از نزدیک تماشاگر فداکاری های مادران بهنام، جوانان داوطلب و ده‌ها "بهنام دهش‌پور" باشد. آقای احمدی از دیگر خیّرین به نام شهر نیز در این جلسه حضور یافتند و مقرر شد بخشی از مشکلات عدیده بر سر راه راه پیشگیری و درمان با مساعدت این نمایندگان مردم حل شود.

آقای الیاسی از دیگر خیّران دلسوز این جمع عاشق در بخشی از این هم‌اندیشی صمیمانه، به دست سرنوشت و تقدیر الهی اشاره کرد و گفت: امروز روزی ما بوده که اینجا باشیم، هر کاری از دست ما و دوستان هنرمند و فوتبالیست بر آید مثل گذشته دریغ نخواهیم کرد و بیش از گذشته به رفع درد مردم و پیشگیری از سرطان کمک می‌کنیم.

حضور حمید استیلی، خیّر و نیکوکار قدیمی که چه در زمان بازیگری و چه اکنون مشوق سایر دوستان و جمع یارانش به کار خیر بوده در بخش کودکان مبتلا به سرطان نیز هر چند اشکی گوشه چشم میهمانان نشاند اما بر صفای جمع و صیقلی دل‌های خیّران افزود.

به امید شفای بیماران و ریشه کن شدن سرطان و سلامتی نوع بشر بر روی زمین.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها