کد خبر: 374740
تاریخ انتشار :

وقتی دلواپسی از کنسرت به فوتبال می رسد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، روز گذشته سه دیدار در شهرهای مختلف از هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار شد. قرار بود دیروز پرسپولیس هم در مشهد به مصاف پدیده برود که بازی به یک روز بعد(امروز) موکول شد.

دلیل این مسئله نیز رفاه حال تماشاگران و موافقت پرسپولیس عنوان شد که برای خیلی ها باورپذیر نبود چراکه طبق اعلام هواشناسی، وضعیت جوی در روز پنجشنبه مناسبت و در روز جمعه نامناسب پیش بینی شده بود.
برای یافتن حقیقت ماجرا باید نگاهی به اظهارات سرآسیابی قائم مقام باشگاه پدیده بیاندازیم؛ « با توجه به اینکه شهادت امام حسن عسگری از چهارشنبه شب تا غروب پنجشنبه ادامه داشت و همچنین روز پنجشنبه نیز یک روز کاری بود به خاطر رفاه تماشاگران با سازمان لیگ مکاتبه کردیم تا این بازی در روز جمعه برگزار شود.»
اینطور به نظر می رسد که حساسیت ها در مشهد که اخیرا شدت یافته و استارتش نیز از ماجرای جلوگیری از برگزاری کنسرت زده شد باعث شده این دیدار در روز پنجشنبه برگزار نشود.
گفته می شود به پرسپولیسی ها پیشنهاد شده بعد از اذان مغرب روز پنجشنبه بازی کنند که به خاطر برودت هوا و کیفیت پایین نور ورزشگاه این اتفاق نیفتاده و صدرنشین لیگ مجبور شده تعویق بازی را بپذیرد!
حالا پیش بینی ها در مورد وضعیت نامساعد هوا نیز محقق شد و بارش سنگین برف باعث شد بازی امروز برگزار نشود و به فردا موکول شود و جالب اینکه گفته می شود فردا نیز مشهد یخبندان است!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها