کد خبر: 382437
تاریخ انتشار :

مخالفت منصوریان با جدایی رحمانی و باقری/ درگیری ها ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرشید باقری و بختیار رحمانی به دنبال جدایی از استقلال هستند اما منصوریان هنوز اجازه جدایی نداده است.

به گزارش نامه نیوز، بسیاری از بازیکنانی که در ابتدای فصل به استقلال پیوستند در نیم فصل درخواست جدایی داشتند که فقط آرش افشین رضایت نامه گرفت.
بختیار رحمانی و فرشید باقری هم خواستار جدایی شده اند اما هنوز باشگاه رضایت نامه آنها را نداده است چراکه گفته می شود منصوریان می خواهد آنها را نگه دارد.
سرمربی استقلال به نزدیکانش گفته اگر استقلال السد را شکست دهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راهی یابد به بازیکنان بیشتری نیاز دارد و اگر باقری و رحمانی بروند آن زمان ممکن است آبی ها به مشکل بخورند.
منصوریان البته باید فکری به حال معترض بودن این بازیکنان هم کند چراکه آنها به خاطر بازی نکردن در لیگ عصبانی هستند و رحمانی هم در مطالب منتشر شده در اینستاگرام بارها به بی علاقگی خود به ماندن در استقلال اذعان داشته است.
با حضور جباراف و (احتمالا) تیموریان و بازگشت چشمی جا برای رحمانی و باقری تنگ تر از گذشته خواهد شد و باید دید نگه داشتن این دو بازیکن به سود استقلال می شود یا تنش ها را زیاد می کند!
آخرین خبر هم این است که نام رحمانی و باقری به کنفدرسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکنان استقلال برای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ارسال شده است.
میثم مجیدی و امین حاج محمدی اما می توانند به زودی رضایت نامه خود را دریافت کنند و به تیم های دیگر بروند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها