کد خبر: 384115
تاریخ انتشار :

هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال

برتري پرگل استقلال در آبادان/ تراكتورسازي برد، ماشين سازي همچنان در حسرت برد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در نخستين روز از مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر عصر امروز تراكتورسازي برابر پيكان به برتري رسيد و استقلال هم نفت را در آبادان مغلوب كرد.

به گزارش نامه نيوز، در نخستين بازي هفته تيم صباي قم ميزبان ماشين سازي تبريز بود كه ديدار قعرجدولي ها برنده اي نداشت و با تساوي بدون گل پايان يافت تا نماينده تبريز همچنان در حسرت برد بماند.
در ديدار بعدي تراكتورسازي ميهمان پيكان بود و با يك گل به برتري رسيد تا در كورس قهرماني با پرسپوليس بماند. محمد ابراهيمي در دقيقه 74 تك گل بازي را به ثمر رساند.
در آخرين ديدار امروز هم استقلال در آبادان به مصاف نفت رفت. شاگردان منصوريان كه در هفته گذشته مغلوب استقلال خوزستان شدند براي خروج از بحران و صعود موقت به رده چهارم چشم به هر سه امتياز بازي داشتند.
منصوريان تيمش را با تركيب مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن(82- میعاد یزدانی)، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست(71- فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی به ميدان فرستاد.
در تيم فيروز كريمي هم حسن هوری، مجتبی ممشلی، حیسن بغلانی، علی عبدالله زاده، عزیز معبودی، کیم (65 - بهادر عبدی)، زبیر نیک نفس، برونو(31- پورمحمد)، حکیم نصاری، محمد شادکام و رضا نوروزی بازي كردند.
در دقيقه 30 مجتبي حقدوست روي يك ارسال از جناح چپ با ضربه اي دقيق دروازه هوري را باز كرد تا آبي ها در آبادان از حريف پيش بيفتند و بابرتري به رختكن بروند.
برتري استقلال در زمين ناهموار آبادان در نيمه دوم هم ادامه داشت و شاگردان منصوريان در دقايق 56 و 62 روي دو ضربه ايستگاهي مشابه با ارسال هاي ابراهيمي و ضربات بهنام برزاي و مجيد حسيني به گل رسيدند.
در نهايت استقلال با سه گل به برتري رسيد تا برد ارزشمند و پرگلي به دست آورده و موقتا به رده چهارم جدول برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها