کد خبر: 384935
تاریخ انتشار :

کمک جنجال‌ساز فدراسیون تاج به آبی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بی دلیل نیست که می گویند:«هنر نزد ایرانیان است و بس!» این اصلا حرف عجیبی نیست. استقلال را فیفا از نقل و انتقالات زمستانی به دلیل تخلف از قوانینش محروم کرده است و این یعنی تا زمان پایان نقل و انتقالات نباید بتوانند بازیکن بخرند اما خب این قرار نیست باعث شود که استقلال بازیکنی نگیرد. رفتند گشتند و برایش یک راهکار پیدا کردند که در عرض دو هفته کل برنامه های فیفا را هوا کنند. محمودزاده، عضو سازمان لیگ راهکار افتخاری برای فرار از محرومیت و استفاده استقلال از بازیکنان موردنظرش را اعلام کرده است. اینکه آنها بازیکن آزاد می گیرند. در نیم فصل اول بازیکن آزاد نگرفتند و حالا می توانند سه بازیکن آزاد بگیرند. یعنی هم روزبه چشمی بازیکن آزاد است. هم آندو و هم جباروف و هم حتی سجاد شهباززاده. البته آبی ها طبق گفته محمودزاده می توانند سه بازیکن را بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بگیرند.
به گزارش نامه نیوز ، استقلالی ها برای گرفتن جباروف نیاز به صدور آی تی سی او و ورودش به لیست لیگ قهرمانان دارند. حتما توان حل مشکلش را دارند. اگر هم نشد، جریمه اش را می دهند! نشد هم سابقه اش را که دارند، مثل آن بار که مشخص نشد لیست شان را به کجا دادند که استقلال را از لیگ قهرمانان کنار گذاشتند!
همین حالا هم هواداران پرسپولیس و تیم های دیگر فدراسیون فوتبال، تاج را متهم می کنند به حمایت از استقلال برای بخشش محرومیتش و اگر این راهکار قبل از لغو محرومیت فیفا برای آنها لحاظ شود، باید دید فشارها به کدام سمت می رود و البته مهمتر این است که آیا فیفا در صورت استفاده از چنین راهکاری و شکایت رقبای آسیایی، حق را به تیم آبی پوش تهرانی می دهد و فدراسیون فوتبال در آن صورت مسئولیت عواقب ماجرا را بر عهده خواهد گرفت؟
این ها نکاتی است که باید به صورت حقوقی استعلام شوند و بی دلیل مشکلی به مشکلات عدیده تیمی مثل استقلال افزوده نشود. همین حالا تیم الاتحاد عربستان به دلیل سهل انگاری یک سالی است که تاوان می دهد.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها