کد خبر: 385641
تاریخ انتشار :

حاج محمدی: انگیزه خاصی برای بازی با استقلال ندارم/ برای رفتن سمت منصوریان تصمیم نگرفته‌ام

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امین حاج محمدی در رابطه با دیدار پیش روی ماشین سازی مقابل استقلال به سایت ماشین سازی اظهار داشت: با اینکه مقابل تیم سابقم بازی می کنم اما انگیزه خاصی ندارم. قرار است مقابل تیمی بازی کنم که تیم محبوب من بوده و هست. من از بچگی عاشق استقلال بودم اما این را باید در نظر بگیرید که من الان بازیکن ماشین سازی هستم و باید برای تیمی که در آن عضویت دارم و متعهد هستم، از تمام توانم استفاده کنم.
به گزارش نامه نیوز، وی درباره عملکرد خوبش مقابل تراکتورسازی و بیرون کشیدن توپ ابراهیمی از روی خط دروازه عنوان کرد: در آن صحنه یک حسی به من گفت که آن توپ گل نمی شود. خودم را پرتاب کردم تا جلوی توپ را بگیرم. خدا را شکر که توپ به من برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. به نظرم خواست خدا بود که با سربلندی از زمین بیرون بیایم و به همه ثابت کنم که من مشکل فنی در استقلال نداشتم.
مدافع ماشین سازی تبریز در واکنش به انتقاد برخی از هواداران استقلال مبنی بر اینکه او باعث شده تا تراکتورسازی فاصله بیشتری با پرسپولیس بگیرد، تصریح کرد: ما برای ماندن ماشین سازی امتیاز جمع می کنیم و با هر تیمی که بازی کنیم، سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از همین جا به همه تیم ها می گویم که از این پس هیچ تیمی در تبریز روز آرامی نخواهد داشت. در واقع ما به اسم رقیبان نگاه نمی کنیم و مقابل همه تیمها همینطور قدرتمند بازی می کنیم.
حاج محمدی درباره طلسم نبردن ماشین سازی که به 17 هفته رسیده، گفت: به نظرم توپ های ما با بدشانسی تبدیل به گل نمی شود. مطمئن باشید که از این هفته سعی می کنیم که برنده باشیم و نوار این ناکامی ها قطع شود. باید برای ماندن ماشین سازی در چند بازی هم برنده باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که قبل از بازی با استقلال به سمت منصوریان می رود یا خیر، بیان داشت: تا به حال به این موضوع فکر نکردم. روز بازی مشخص می شود که چه تصمیمی در این مورد می گیرم. فعلا نمی توانم چیز دیگری بگویم.
مدافع ماشین سازی درباره اینکه بعد از رفتنش از استقلال اکثر بازیکنان این تیم برای او در صفحه اینستاگرام خود پست هایی را قرار دادند، گفت: من با هیچ از بازیکنان استقلال مشکلی نداشته و ندارم. در مدتی که در استقلال بودم، با تمام بازیکنان رابطه نزدیکی داشتم. مشکل من با شخص دیگری بود. فکر می کنم دیگر همه می دانند که منظور من چه کسی است.
حاج محمدی در پاسخ به این سوال که در ماشین سازی ماندگار می شود یا خیر، گفت: با تدابیری که فرهاد کاظمی اندیشیده و تجربه ای که او دارد، مطمئن باشید که ماشین سازی در لیگ برتر می ماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها