کد خبر: 385789
تاریخ انتشار :

بررسی محرومیت استقلال با گاف‌های تاریخی؛ اطلاعات اشتباه فدراسیون و قراردادهای نافرجام آبی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی و عدم صدور مجوز برای ثبت قرارداد نفرات جدید باعث شد این پرونده در برنامه 90 مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش نامه نیوز، این محرومیت به خاطر شکایت عادل شیحی از استقلال دامن آبی ها را گرفته است. بازیکنی دورگه که در زمان افشارزاده به استقلال پیوست و بدون کارایی لازم این تیم را ترک کرد. او هم مثل خیلی از خارجی ها در ایران پولش را نگرفت و دست به دامن فیفا شد.
آبی ها هشدارهای فیفا درباره پرداخت پول این بازیکن را جدی نگرفتند، غافل از اینکه فیفا دردوره جدید سختگیرتر شده و بعد از اتمام مهلت قانونی این تیم را از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم کرده است.
مدیران استقلال که در این پرونده سهل انگازی زیادی مرتکب شده اند بدون توجه به هشدارها و البته بدون اطلاع از اینکه محروم شده اند به سراغ نفراتی مثل تیموریان رفتند و روزبه چشمی را نیز به تیم برگردانند و بعد هم سرور جباروف را جذب کردند غافل از اینکه حق ثبت قراردادهای این سه بازیکن را ندارند!
درخواست مجوز بین المللی برای جباروف حقیقت را برای استقلالی ها روشن کرد و بعدها مشخص شد فدراسیون فوتبال در نامه ای که به باشگاه ارسال کرده به جای اینکه خبر محرومیت را اطلاع دهد، به باشگاه هشدار داده که مهلتش برای پرداخت مطالبات شیحی رو به اتمام است!
حالا احتمالا خیلی ها سعی می کنند توپ را به زمین دیگری بیاندازند اما آنجه دربررسی این پرونده مشهود است سهل انگاری از سوی مدیران پیشین و فعلی استقلال و البته مدیران فدارسیون فوتبال است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها