کد خبر: 390565
تاریخ انتشار :

توهین مجری تلویزیون به علی کریمی که باعث عذرخواهی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان چند روز پیش در اعتراض به وضعیتی که مردم خوزستان دارند مطلبی در کانال تلگرام خود منتشر کرد که در این متن کلمه اینستاگرام را به اشتباه ایستگرام نوشته بود و این موضوع باعث شد تا مجری تلویزیون به او توهین کند.
به گزارش نامه نیوز، پیمان طالبی مجری برنامه «مردم چی میگن» که مدتی هم در استان همدان و تهران گزارشگر برنامه 90 بود در یک گروه تلگرامی در پی این اشتباه توهین تندی به کریمی کرده و با لفظی بی ادبانه او را بی سواد خطاب کرد.
این موضوع خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد به حدی که حتی پیشکسوتی مثل بهنام ابوالقاسمپور هم در صفحه شخصی خود به شدت به این مجری که ظاهرا از علاقمندن به استقلال است، تاخت.
طالبی اما با بالا گرفتن این موضوع در صفحه شخصی خود پیام عذرخواهی منتشر کرد و حالا مترصد است تا با علی کریمی دیدار یا تماس تلفنی داشته باشد تا از او رسما عذرخواهی کند.
این مجری در اینستاگرامش نوشت: «جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هواداران علی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید. به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی، فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها