کد خبر: 391632
تاریخ انتشار :

اسکی باز جنجالی هم درخواست پناهندگی می‌دهد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی اسکی ایران در رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی جهان در فنلاند حاضر شد و با فینالیست شدن سید ستار صید بهترین نتیحه ممکن را کسب کرد.
به گزارش نامه نیوز، در جریان این مسابقات اما یک اتفاق حاشیه ای نیز رخ داده و یکی از اسکی بازان به نام علیرضا مقدید که چهارم اسفند در رقابت ها شرک تکرد و سی و ششم شد اردوی تیم را ترک کرده است.
رسانه ها از ناپدید شدن وی خبر داده اند و شواهد نشان می دهد امکان اینکه وی با آخرین اعضای تیم ملی به ایران بازنگردد و درخواست پناهندگی کند وجود دارد.
وی به تازگی عکس هایی در اینستاگرام خود به همراه چند اسکی باز زن منتشر کرد و جالب اینکه در تازه ترین عکس ها، متن منتسب به رئیس فدراسیون که از وی خواسته عکس هایش را پاک کند را نیز منتشر کرده است.
به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون اسکی در فرودگاه مبدأ و در حالی که همه در حال حرکت به سمت هواپیما بودند، علیرضا مقدید از ملی‌پوشان جدا شده و پس از آن دیگر خبری از او نشده و اسکی‌بازان بدون او به ایران بازگشته‌اند.
شهریورماه امسال نیز یاسین شمشکی که همراه ملی پوشان اسکی ایران به سوئد سفر کرد، به اتفاق همسرش در این کشور تقاضای پناهندگی داده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها