کد خبر: 391774
تاریخ انتشار :

خداداد: رفتنم به سیاه جامگان اشتباه بود/ فقط دو میلیون تومان گرفتم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خداداد عزیزی سرمربی سابق سیاه جامگان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون نحوه استعفا و موافقت سریع این باشگاه با رفتن او اظهار کرد: اتفاقا خوب شد؛ جایی که پول و امکانات نیست بهتر که نمانیم؛ پولی که به ما نداده بودند و پولی هم نخواستیم.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: کلا 2 میلیون از باشگاه دریافتی داشتم که یک میلیون تومان را برای بچه‌ها خرج کردم و یک میلیون آن باقی مانده است؛ اصلا باشگاه پولی نداشت که از آنها بگیرم.
او ادامه داد: در انتخاب سیاه جامگان 100 درصد اشتباه کردم اما چون یک عده از طرفداران ابومسلم به من گفتند در رودربایستی گیر کردم و با اینکه می‌دانستم تیم بی‌پولی است چنین مسؤولیتی قبول کردم.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اصلا 6 تیمی که مجوز حرفه‌ای آسیایی را گرفتند هم نداریم و در مشهد هم به هیچ‌عنوان پدیده و سیاه جامگان باشگاه حرفه‌ای نیستند.
عزیزی در رابطه با مشکلات مالی فوتبال ایران گفت: مقصر اول مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی است چون تیمی که پول بازیکن را نداده چرا باید بازی کند؟؛ مگر می‌شود مدیرعاملی که پای قرارداد تعهد کرده پول را ندهد؟؛ اینطور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ بازیکن ما می‌گفت پول چشم عمل مادرم را ندارم یا یکی دیگر می‌گفت 50 هزار تومان در جیبم نیست؛ مگر می‌شود به این شکل تیمداری کرد؟؛ آقای تاج باید اجازه ندهد به تیمی که بدهی دارد مجوز بازی صادر کند.
او ادامه داد: زمانی که به سیاه جامگان رفتم قرار گذاشتیم 20 درصد ر ابدهند و 30 درصد را در نیم‌فصل پرداخت کنند اما این اتفاق نیافتاد؛ در بازی با صبا از بازیکنان خداحافظی کردم که باشگاه برای بهبود اوضاع فقط 100 میلیون تومان آورد و بین همه پخش کرد.
عزیزی در خصوص ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: سیاه جامگان از نظر فنی تیم خوبی است اما مشکلات مالی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها