کد خبر: 394268
تاریخ انتشار :

فشار عجیب پیشکسوتان به پرسپولیس همزمان با دعوای رویانیان و طاهری؛ چه اتفاق شیرینی!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در روزهای اخیر برخی پیشکسوتان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ سراغ مطالبات خود رفته و بحث تجمع مقابل وزارت ورزش را نیز مطرح کرده اند.

به گزارش نامه نیوز، اخیرا برخی پیشکسوتان باشگاه مثل علی کریمی همراه با هواداران این تیم به دنبال کمک مالی به باشگاه برای حل مشکلات هستند و دقیقا در همین روزها برخی دیگر از پیشکسوتان باشگاه را تهدید کرده اند که اگر مطالبات شان (مربوط به گذشته) پرداخت نشود، مقابل وزارت ورزش تجمع می کنند.
سلطانی یکی از این پیشکسوتان اعلام کرده: «به فدراسیون شکایت کردیم اما برای ما راهی جز تجمع وجود ندارد. اگر شده یک شبانه روز مقابل وزارت خانه اجتماع می‌کنیم تا شب عیدی حقمان را از باشگاه بگیریم.»
همزمانی این هجمه ها با اختلافاتی که بین رویانیان و طاهری بوجود آمده نیز نکته جالبی است. اکثر آنها در زمان مدیریت وی در تیم های پایه پست داشتند و روزی که وی برکنار شد نیز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.
جالب تر اینکه برخی از آنها مثل سلطانی عضو هیات مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هستند که در زمان رویانیان تاسیس شد و مدیریتش نیز برعهده یار دیرین وی یعنی سعید شیرینی است.
فشار پیشکسوتان البته با موضع گیری صریح هواداران پرسپولیس مواجه شده و معتقدند در شرایط فعلی این هجمه چندان منطقی و به سود پرسپولیس نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها