کد خبر: 408870
تاریخ انتشار :

جزئیات مذاکره تراکتورسازان با شفیعی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد جواد پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: روز گذشته طبق برنامه مذاکره با خالد شفیعی انجام شد و دو طرف شرایط خودشان را بیان کردند. آقای شفیعی از سه فصل پیش مطالباتی دارد که باشگاه هم برای پرداخت مطالبات مشکلی نخواهد داشت.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد:در واقع سیاست باشگاه این است که در این فصل تمامی بدهی های قبلی به بازیکنان پرداخت شود و بعد از آن در خصوص قرارداد فصل جدید صحبت کنیم، در واقع باشگاه آمادگی دارد کلیه مطالبات فصل گذشته این بازیکن را تا پایان خرداد تسویه کند. البته برای پرداخت مطالبات بازیکنان تامین اعتبار لازم صورت گرفته اما مبلغ مورد نظر هنوز به حساب باشگاه واریز نشده که درصورت دریافت این مبلغ فورا جهت تسویه حساب اقدام خواهد شد.خالد شفیعی درخواست کرد که مطالبات فصل گذشته به صورت نقدی پرداخت شود اما در حال حاضر این مبلغ موجود نیست و طبق وعده تا پایان خرداد پرداخت خواهد شد البته مشکل اصلی در توافق، مبلغ پیشنهادی این بازیکن برای فصل جدید است.
پاینده اضافه کرد: شرایط باشگاه به خوبی روشن است و برای همین همه اعضای تیم سعی می کنند به تیم کمک کنند. بزرگترهای تیم مثل مهدی کیانی و محمد نوری مبلغی به قرارداد فصل گذشته خودشان اضافه نکردند و با نهایت لطف و گذشت قرارداد مالی فصل جدید را امضا کردند. البته باشگاه هم شرایط بازیکنان را درک می کند اما مبلغ مورد نظر خالد شفیعی بسیار بالا بود که بیشتر از تصور باشگاه است و طبیعتا توافقی در خصوص این مبلغ حاصل نشد. پیشنهاد باشگاه اضافه شدن مبلغ معقولی به قرارداد فصل گذشته طبق روال معمول است. در واقع می خواهیم قراردادها به گونه ای باشد که امکان عمل کردن به تعهد وجود داشته باشد نه اینکه با قیمت غیر واقعی قادر به پرداخت مبلغ قرارداد نباشیم. خالد شفیعی هم بازیکن توانا و مفیدی است که سال گذشته با تمام وجود برای تیم زحمت کشید اما سیاست باشگاه این نیست که با پذیرش مبالغی که توان پرداخت آن وجود ندارد هر دو طرف در شرایط سختی قرار بگیرند.
مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: تراکتورسازی در این فصل با مشکل محرومیت از نقل و انتقالات مواجه است و انتظار همه اعضای تیم و حتی هواداران پرشور باشگاه این است که بازیکنان در چنین موقعیتی با همراهی و حمایت خودشان در کنار هواداران بمانند. در این بین باید به انتظارات بازیکنان هم توجه شود که باشگاه بر همین اساس می خواهد همه مطالبات را به طور کامل تسویه کند. در مقابل انتظار همراهی و تعامل داریم تا امکان برآورده ساختن انتظارات بازیکنان هم وجود داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها