کد خبر: 409780
تاریخ انتشار :

توران به خاطر کتک زدن یک خبرنگار از تیم ملی اخراج شد

توران به خاطر کتک زدن یک خبرنگار از تیم ملی اخراج شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آردا توران
در هواپیمایی که حامل تیم ملی ترکیه بود با یک خبرنگار درگیر شد. هافبک بارسلونا به این شخص آسیب رساند و علیه فاتح تریم (سرمربی تیم) و ایلدریم دمیرورن (رییس فدراسیون فوتبال ترکیه) صحبت کرد. این موضوع باعث شد سرمربی ترکیه ای توران را از تیم ملی اخراج کند.
به گزارش نامه نیوز، تیم ملی ترکیه دوشنبه پس از تساوی بدون گل برابر مقدونیه در حال بازگشت از این کشور بود که در هواپیما توران با بیلال مسه درگیر شد. بازیکن ترک تبار این خبرنگار را متهم به نوشتن اخبار دروغ درباره او و بازیکنان تیم ملی کرد. سپس گردن خبرنگار را گرفت و در حالی که به او توهین می کرد او را کتک نیز زد.
توران به مسه گفت: به من بگو آیا آنجا بودی؟ زمانی که درباره موضوع پول می نوشتی در کنار ما بودی؟ از چه کسی درخواست پول کردیم؟ چرا اکنون سکوت کردی؟ از تو در این جا سوال می کنم، چه کسی تو را مجبور کرد این مطالب را بنویسی؟
مهاجم بارسلونا به خبری اشاره کرد که سال گذشته رسانه های محلی نوشته بودند توران و بیشتر بازیکنان ملی پوش درخواست پول بیشتری از فدراسیون کردند.
توران در ادامه به مسه گفت: زمانی که می بینم فرد بی ارزشی همچون تو در این هواپیما است عصبانی می شوم. می توانم فوتبال را کنار بگذارم اما اجازه نمی دهم به من و خانواده ام توهین کنی. رییس تو دمیرورن است. در روزنامه رییس فدراسیون کار می کنی؟ از کسی که به تو اجازه داد در هواپیما سوار شوی عصبانی ام.
بازیکنان دیگر تیم ملی مجبور شدند وارد این درگیری شوند تا توران را از خبرنگار جدا کنند.
توران سپس در صفحه شخصی اش نوشت: نمی توانم اجازه دهم به شخصیت من، خانواده ام و ارزش های یک انسان توهین کنند. مردمی هستند که این مسائل را نمی توانند فراموش کنند. از روزنامه نگارانی که از نحوه بازی کردنم انتقاد می کنم تشکر می کنم. این یک کار حرفه ای و عادی است اما اجازه نمی دهم به من و ارزش هایم توهین شود.
کسی که می خواهد از این روش علیه من استفاده کند جواب محکمی از من خواهد گرفت.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها