کد خبر: 411836
تاریخ انتشار :

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸

شکست کره برابر قطر به نفع ازبکستان/ شاگردان کی‌روش با دو باخت هم صدرنشین می‌مانند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آخرین مسابقه از هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره آسیا سه شنبه شب کره جنوبی در دوحه به مصاف قطر رفت.

به گزارش نامه نیوز، کره ای که ها که رقابت نزدیکی با ازبکستان برای کسب سهمیه دوم صعود داشته و با توجه به شکست ازبکستان برابر ایران به دنبال افزایش اختلاف با حریف خود بودند بازی را به قطر واگذار کردند تا رقابت برای سهمیه دوم تنگاتنگ ادامه داشته باشد.
در این بازی خالد در دقیقه 25 عنابی ها را پیش انداخت اما کی لیون هوو در دقیقه 34 کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد. در نیمه دوم و در دقیقه 51 قطر با گل اکرم دوباره پیش افتاد و میهمان توسط کی سونگ یونگ در دقیقه 61 بار دیگر کار را به تساوی کشاند. خالد در دقیقه 74 گل دوم خود و سوم قطر را به ثمر رساند تا شاگردان فوساتی دست به کار بزرگی زده و کره را شکست دهند.
به این ترتیب کره جنوبی همان 13 امتیازی ماند تا ازبکستان 12 امتیازی همچنان به صعود مستقیم امیدوار بماند چراکه که کره ای بازی سختی برابر شاگردان باانگیزه کی روش خواهند داشت.
نکته جالب اینکه تیم ملی ایران که صعود خود را قطعی کرده با توجه به شکست کره از حالا به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شده و حتی اگر در دو بازی بعدی نیز شکست بخورد مسابقات مرحله مقدماتی را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند.
قطری ها نیز با این نتیجه 7 امتیازی و امیدوار شدند که نتایج دو بازی بعدی به گونه ای رقم بخورد که آنها بتوانند در رده سوم قرار بگیرند و شانس حضور در پلی آف و جام جهانی را پیدا کنند. هر چند که سوریه نیز با 9 امتیاز شانس سومی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها