کد خبر: 413545
تاریخ انتشار :

گزارشی از لژیونرهای اروپایی

اشکان به دنبال تیم، سردار بلاتکلیف/ گوچی، جهانبخش و عزت الهی ماندنی شدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فوتبال ایران برای فصل جدید نیز بازیکنان زیادی در تیم های مختلف اروپایی خواهد داشت.

به گزارش نامه نیوز، طبق آخرین اخبار منتشر شده لیگ هلند در حالی آغاز می شود که علیرضا جهانبخش با وجود دریافت پیشنهاد از چند تیم انگلیسی ترجیح داده در این تیم ماندگار شود و فصل آینده نیز با شماره 7 آلکمار بازی خواهد کرد.
رضا قوچان نژاد که بحث احتمال جدایی اش از هیرنفین مطرح شده طبق اعلام یکی از مدیران این باشگاه قصد دارد بماند و در سال منتهی به جام جهانی همچنان برای تیم هلندی بدرخشد.
سعید عزت الهی بعد از حضور قرضی در آنژی به روستوف باز می گردد و قرار است به زودی به اردوی این تیم اضافه شود اما تکلیف سردار آزمون همچنان نامشخص است. سلتیک به دنبال جذب این بازیکن است و روبین کازان نیز سفت و سخت خواهان بازگشت اوست. گفته می شود احتمالا وی باز هم در لیگ روسیه بازی خواهد کرد.
اشکان دژاگه در لیست مازاد ولفسبورگ قرار گرفته و با وجود انتشار اخباری مبنی بر علاقمندی تیم های ایرانی به جذب وی، کاپیتان تیم ملی ایران اعلام کرده که می خواهد در اروپا بازی کند. از فولام انگلیس به عنوان یکی از تیم های علاقمند به جذب اشه نام برده شده است اما مدیربرنامه هایش نیز تلاش می کند در آلمان برای اشکان تیم جدیدی پیدا کند.
مسعود شجاعی که احتمال داده از پانیونیوس برود در این تیم ماندنی شده و احسان حاج صفی نیز احتمالا به زودی به این تیم خواهد پیوست. مدیران این تیم خواهان جذب طارمی هم هستند اما پرسپولیس بعید است مهاجم گلزن خود را به این راحتی بفروشد. کریم انصاری فرد هم در المپیاکوس ماندنی است.
دانیال داوری دروازه بان دورگه ایرانی - آلمانی که فصل گذشته عضو آرمنیا بیله فلد بود و نیز قراردادی دو ساله با دویسبورگ منعقد کرده است. این تیم به تازگی به دسته دوم فوتبال آلمان صعود کرده است.
علی کریمی بازیکن دیناموزاگرب نیز که به طور قرضی به لوکوموتیو پیوسته بود هنوز مشخص نیست که فصل را با کدام تیم آغاز می کند. سپاهانی ها در حال مذاکره هستند که به طور دائمی یا حتی قرضی او را به اصفهان بازگردانند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها