کد خبر: 416130
تاریخ انتشار :

خوشحالی وزیر از انتخاب یک زن برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک/ پولادگر می‌ماند، علیزاده مشکلی ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروز انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد و زهرا درگاهی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
به گزارش نامه نیوز، بعد از این انتخابات مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به خانم زهرا درگاهی تبریک می‌گویم او مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است. این فدراسیون مادر رشته‌هاست و ما هم انتظارات ویژه‌ای از این فدراسیون داریم.خوشحالم که در جمعی که اکثراً مردان بودند یک خانم انتخاب شد. این نشان دهنده توانمندی و ظرفیتی است که اگر شرایط برای آن فراهم شود امکان دارد که آنها هم برنده شوند.
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اساسنامه‌های موجود را بازنگری می‌کنیم و در حال پایان است. آن اساسنامه‌ها روح فدراسیون‌هاست و حق رأی و نظر اعضاء محترم است و کمتر دخالت دولت را در اساسنامه‌ها پیش‌بینی‌کرده ایم.
وزیر ورزش در مورد انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: نامه‌ای از دیوان عدالت به دست ما نرسیده در واقع تا این لحظه هیچ نامه‌ای به دست ما نرسیده و انتخابات فردا برگزار خواهد شد.
سلطانی فر در مورد درخواست ها برای برکناری پولادگر و مطرح شدن بحث ارتباط دوستانه داورزنی با وی گفت: ما برای تغییرات برنامه‌ای نداریم، نتایج تکواندو ناامید کننده نبوده است، بله ما مدال طلا نگرفتیم و این خوش نیست. ما نتوانسته‌ایم نتیجه گذشته را تکرار کنیم آن هم در کشوری که مهد این رشته است و بعد از کره و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفته‌ایم.
وی در مورد شرایط کیمیا علیزاده گفت: شرایط علیزاده نگران کننده نیست، روز گذشته به ملاقات او رفتم، او قهرمان ما است، به هر حال به عنوان اولین مدال آور بانوان در مسابقات است، سلامت او برای ما حائز اهمیت است. برای او آرزوی موفقیت دارم و انشاالله ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها