کد خبر: 417772
تاریخ انتشار :

حذف از لیگ قهرمانان در انتظار استقلال تهران؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز گذشته اعلام شد که آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی به خاطر مطالبات خود به ای اف سی شکایت کرده اند در حالی که پیگیری مطالبات بازیکنان ایرانی پیش از این در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران انجام می شد.

به گزارش نامه نیوز، سالهاست که بازیکنان خارجی با شکایت به فیفا توانسته اند مطالبات خود از تیم های ایرانی را دریافت کنند اما در داخل بسیاری از بازیکنان و مربیان برای گرفتن مطالبات خود به مشکل می خورند و در نهایت هم اکثرشان مجبورند از بخشی از مطالبات خود بگذرند.
برخی بازیکنان اما راهکار تازه ای یافته اند و امیدوارند با توجه به حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از طریق ای اف سی مطالبات خود را زنده کنند، کاری که کاوه رضایی و آندو تیموریان انجام داده اند.
البته برخلاف اخبار منتشره این دو بازیکن شکایتی نکرده اند و ظاهرا تنها اقدام به اطلاع رسانی کرده اند که البته می تواند برای استقلال تبعاتی به همراه داشته باشد و مجبور شود مطالبات این دو بازیکن که مجموعا بالغ بر یک میلیارد تومان می شود را پرداخت کند.
به این ترتیب سایر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید منتظر باشند تا اتفاقی مشابه برای شان رخ دهد!
وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این خصوص اعلام کرده که تیموریان و رضایی به ای اف سی نامه زده و یادآور شده اند که اعلام شده باشگاه ها برای حضور در لیگ قهرمانان نباید بدهکار باشند و این در حالی است که آنها از باشگاه طلبکار هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها