کد خبر: 419643
تاریخ انتشار :

اتفاقات تمرین امروز استقلال +عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برای بازی با استقلال خوزستان تمرینات آماده سازی خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

پیش از آغاز تمرین بازیکنان در جلسه فنی حضور پیدا کرده و نقاط ضعف و قوت حریف روز جمعه را مورد بررسی قرار دادند. بعد از صحبت منصوریان با بازیکنان تمرین آبی پوشان آغاز شد.

جواد قراب،احمد طاهری و مهدی کشاورز از پیشکسوتان باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کردند. بازیکنان و کادر فنی استقلال نیز بعد از حضور این سه نفر با حضور در کنار زمین به این نفرات خوشامد گفتند. قرار است در بین دو نیمه دیدار استقلال و استقلال خوزستان هم از رضا حسن‌زاده و منصور رشیدی دو پیشکسوت این باشگاه تقدیر به عمل بیاید.

اتفاقات تمرین امروز استقلال

*امید نمازی دستار سابق کی‌روش در تیم ملی ایران که رابطه خوبی با حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال دارد در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد.وی در حاشیه تمرین امروز با منصوریان به گفت و گو پرداخت.

اتفاقات تمرین امروز استقلال اتفاقات تمرین امروز استقلال

لئوناردو پادوانی در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد. این بازیکن به همراه باقری و اسماعیلی غایب دیدار روز جمعه استقلال خواهند بود.

در اواسط تمرین تاکتیکی امروز منصوریان توضیحات لازم را در مورد برنامه های تاکتیکی‌اش به بازیکنان ارائه کرد.

در حاشیه تمرین امروز کادر فنی استقلال پیگیر نتیجه دربی امید بود و منصوریان چند بار از اطرافیانش نتیجه بازی امید استقلال و پرسپولیس را جویا شد.

تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با استقلال خوزستان انجام خواهد داد.

دیدار تیم های استقلال تهران و خوزستان روز جمعه در ورزشگاه آزادی از ساعت 21 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها