کد خبر: 420892
تاریخ انتشار :

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

نخستین پیروزی استقلال با گل سرور/ پارس متوقف شد، پرسپولیس صدرنشین ماند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در شب دوم از مسابقات هفته سوم لیگ برتر پنج مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم ترین بازی استقلال تهران میزبان تراکتورسازی تبریز بود.

به گزارش نامه نیوز، علیرضا منصوریان که تیمش از دو بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده بود برای کسب نخستین پیروزی به مصاف نماینده بحران زده تبریز رفت که بدون امتیاز در قعر جدول قرار داشت.
در تیم استقلال مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن (78- جابر انصاری)، روزبه چشمی، سرورچپاروف( 85- مجتبی جباری)، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید (67- مهدی قائدی) و سجاد شهباززاده بازی کردند.
گل محمدی نیز از ترکیب فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، شهرام گودرزی ، محمد ایرانپوریان،‌مهدی کیانی، علی طاهران (87-امیر نصرآزادانی)، مهدی شریفی، محمد نوری (73 - فاخر تهامی)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی استفاده کرد.
استقلال بازی را بهتر شروع کرد و در همان نیمه اوایل بازی می توانست گلزنی کند اما موقعیت های آبی ها از دست رفت و بعد از 20 دقیقه بازی کمی از شدت حملات آبی ها کاسته شد اما در دقیقه 41 سرور جپاروف توانست با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتورسازی را باز کند و نخستین گل آبی ها در فصل جدید به ثمر برسد و با برتری در پایان نیمه نخست به رختکن بروند.
استقلال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد و تراکتورسازی نیز توانست موقعیت هایی را ایجاد کند و هر چه بازی جلوتر رفت میهمان صاحب موقعیت های بهتری شد و یک بار نیز ضربه ابراهیمی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و در یک نوبت هم رحمتی مانع فروپاشی دروازه استقلال شد.
در ادامه نیز بازی متعادل دنبال شد و شاگردان منصوریان توانستند گل برتری خود را حفظ کنند و نخستین پیروزی در فصل جدید را به دست بیاورند و تراکتورسازی نیز با سه باخت پیاپی همچنان در حسرت امتیاز ماند.
در دیگر دیدارهای امروز تیم فولاد خوزستان در مشهد توانست دو بر یک سیاه جامگان را مغلوب کند. فرشاد جانفزا و هادی حبیبی نژاد برای میهمان گلزنی کردند و تک گل میزبان نیز توسط کیوان امرایی به ثمر رسید.
دیدار پیکان و ذوب آهن در تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی اصفهانی ها از دقیقه 69 با اخراج گئورگ ولسیانی ده نفره شدند.
سپاهان اصفهان میزبان پارس جنوبی جم بود و برابر این تیم به تساوی یک بر یک رسید. شاهین ثاقبی برای میزبان گلزنی کرد و احسان تاییدی در دقیقه 92 گل تساوی را به ثمر رساند. شاگردان کرانچار از دقیقه 79 با اخراج صدقیان ده نفره شدند. با تساوی پارس جنوبی پرسپولیس در صدر جدول ماند و تنها تیم 9 امتیازی لیگ در پایان هفته سوم لقب گرفت.
در آخرین مسابقه نیز صنعت نفت آبادان میزبان پدیده مشهد بود و با دو گل آگوستو سزار و شیمبا به برتری رسید تا شش امتیازی شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها