کد خبر: 422631
تاریخ انتشار :

يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

توقف پرسپوليس برابر الاهلي/ برانكو با شجاع، رسن و منشا اميدوار ماند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تنها نماينده ايران در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امشب در مسقط به مصاف الاهلي عربستان رفت.

به گزارش نامه نيوز،‌ پرسپوليس در حالي كه سيد جلال حسيني را به خاطر محروميت در اختيار نداشت با تركيب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده(65- کمال کامیابی نیا)، محسن مسلمان(66- بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی(64- گادوین منشا) به ميدان رفت.
در تيم پرمهره و ثروتمند سعودي ها نيز محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو(65- مغرشی)، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما(82- حمدان الشمرانی) بازي كردند.
هنوز دو دقيقه از بازي نگذشته بود كه قرمزها روي يك غافلگيري دروازه خود را باز شده ديدند. شوت مهاجم حريف توسط بيرانوند مهار شد اما عمر السوما روي ريباند دروازه را باز كرد.
پرسپوليس در ادامه براي جبران گل خورده تلاش كرد اما نتوانست موقعيت هاي جدي خلق كند البته روي يك صحنه به نظر مي رسيد كه روي طارمي خطاي پنالتي رخ داده اما داور اعتقادي به خطا نداشت.
در نيمه دوم پرسپوليس بيشتر از حريف صاحب توپ و ميدان بود اما در حالي كه قرمزها در حال حمله بودند اين الاهلي بود كه دوباره به گل رسيد. دسوزا روي اشتباه مدافعان تيم برانكو گل دوم را وارد دروازه بيرانوند كرد.
واكنش برانكو بعد از اين گل تعويض سه بازيكن بود، بازيكناني كه اتفاقا رابطه خوبي با هم دارند. احمدزاده،‌ طارمي و مسلمان به ترتيب جاي خود را به كاميابي نيا،‌ منشا و رسن دادند و با همين تعويض ها نيز پرسپوليس جان گرفت.
در دقيقه 71 ارسال رسن عراقي با ضربه تمام كننده خليل زاده همراه شد تا پرسپوليس توسط خريدهاي اين فصل خود به گل اول برسد. قرمزها در ادامه براي جبران گل دوم هم تلاش كردند و بالاخره با درخشش ديگر خريد جديد خود يعني منشا به هدف خود رسيدند. مهاجم نيجريه اي روي پاس عليپور به زيبايي دروازه سعودي ها را در دقيقه 83 باز كرد و در دقايق پاياني هم مي توانست تير خلاص را شليك كند اما در نهايت بازي با تساوي دو بر دو خاتمه يافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها