کد خبر: 424133
تاریخ انتشار :

ریشه‌یابی علل عدم برگزاری مسابقه در مدرن‌ترین ورزشگاه ایران/ طلسم مشهدی‌ها اواخر شهریور می‌شکند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ورزشگاه امام رضا اسفند سال گذشته در مشهد افتتاح شد اما هنوز حتی یک مسابقه فوتبال نیز در آن برگزار نشده است.
به گزارش نامه نیوز، در برنامه دوشنبه شب 90 در این خصوص گزارشی پخش و در ادامه با علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی گفتگویی انجام شد.
وی در این خصوص اظهار داشت: شورای تامین هنوز اجازه بازی‌های لیگ برتر را در این استادیوم نداده و مسئولان آستان قدس آمادگی برگزاری مسابقات را دارند و آقای تاج هم اعلام آمادگی کردند.
جواهری در ادامه بحثی را نیز مطرح کرد که می تواند یکی از دلایل تاخیر در برگزاری نخستین مسابقه در این ورزشگاه مدرن باشد: سعی داریم بازی ملی برای افتتاح این ورزشگاه انجام شود ولی اگر این اتفاق نیافتاد، با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری داریم، به مسئولان دو باشگاه می‌گوییم تا این ورزشگاه با حضور آنها افتتاح شود.
وی در واکنش به صحبت فردوسی پور مبنی بر اینکه فرماندار مشهد به عنوان رئیس شورای تامین مشکلی با برگزاری مسابقه در این ورزشگاه ندارد تصریح کرد: فرماندار مشهد یک سری نکاتی را درباره انجام بازی در ورزشگاه امام رضا، مثل ایجاد گیت و تقسیم بندی تماشاگران گفتند که ما هم اعلام کردیم هیچ حرفی نداریم و همین الان هم به فدراسیون فوتبال گفتیم آماده هستیم تا در نخستین بازی تیم ملی این ورزشگاه افتتاح شود و بعد از آن نیز میزبان بازی‌ها باشیم.
مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ورزشگاه امام رضا از هر نظر آماده بازی‌ها بوده ولی مسائلی مثل فنس‌کشی و ... برای میزبانی مسابقات وجود داشته که در صدد رفع آنها هستیم، عنوان کرد: تمام مجموعه آستان قدس رضوی این تکلیف را به بنده کرده تا در نخستین فرصت در استادیوم امام رضا شاهد برگزاری بازی باشیم.
در ادامه محمد رحیم نوروزیان، فرماندار مشهد روی خط برنامه رفت و اعلام کرد: نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود؛ ورودی و خروجی‌ها آماده نبوده و مسیر شمالی و جنوبی ورزشگاه که به سالن‌های مجاور دسترسی دارد باید بسته شود؛ مشکلاتی از قبیل فنس‌کشی هم وجود دارد. در صورت برطرف شدن آنها ما نیز هیچ مشکلی برای تامین امنیت استادیوم امام رضا نداریم.
در خاتمه نیز جواهری تاکید کرد که تا اواخر شهریور ماه نواقص برطرف خواهد شد تا این ورزشگاه بتواند میزبان اولین مسابقه فوتبال باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها