کد خبر: 426754
تاریخ انتشار :

یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال

ادامه حذف تیم‌های لیگ برتری توسط دسته اولی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز چند تیم لیگ برتری دیگر نیز از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش نامه نیوز، بعد از حذف تیم هایی مثل ذوب آهن، سایپا و پارس جنوبی جم امروز پیکان تهران نیز در بازی با تیم دسته اولی بادران سه بر یک شکست خورد تا از جام حذفی کنار برود. کریم اسلامی، مسعود ریگی و امیر میربزرگی برای بادران گلزنی کردند و تک گل تیم لیگ برتری پیکان نیز توسط امیرحسین صادقی به ثمر رسید.
سپیدرود رشت که این فصل لیگ برتری شده در دربی گیلان به مصاف ملوان رفت و در حالی که بازی در پایان 9 دقیقه یک بر یک به تساوی کشید در وقت های اضافی ملوانی ها دو بار دیگر گلزنی کردند تا با برتری سه بر یک باعث حذف یک تیم لیگ برتری دیگر شوند. در این بازی پژمان نوری، بابک مرادی و محمدرضا نقدی پور برای قوی سپید انزلی گلزنی کردند و تک گل سپیدرود نیز توسط حسین ابراهیمی به ثمر رسید.
خونه به خونه بابل در بازی با راه آهن تهران دو بر یک پیروز شد تا این تیم شمالی برنده جدال دسته اولی ها باشد. رضا معقولی برای نماینده تهران و مهرداد حیدری و مهدی خیری برای نماینده مازندران گلزنی کردند.
سیاه جامگان در بازی با برق جدید شیراز سه بر یک پیروز شد تا جزو معدود لیگ برتری های صعود کرده به یک هشتم نهایی باشد. بهتاش میثاقیان، امیرمحمد پناهی و یونس شاکری برای مشهدی ها گلزنی کردند و تک گل نماینده شیراز توسط بهروز هوشمند به ثمر رسید.
در آخرین دیدار هم فولاد خوزستان میزبان ایرانجوان بوشهر بود و با یک گل شکست خورد تا روند حذف لیگ برتری ها ادامه پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها