کد خبر: 429092
تاریخ انتشار :

جنجال در 90 بر سر 2 کاپیتان استقلال؛ ملکی: اخراج رحمتی نظر منصوریان و اخراج جباری نظر افتخاری بود/ منصوریان: نظر هیات مدیره بود/ رحمتی: ثابت شود به پنالتی پارس خندیدم از فوتبال می‌روم/ افتخاری: بهتر است سکوت کنیم!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در برنامه این هفته 90 به ماجرای ناکامی های اخیر استقلال پرداخته شد و رضا افتخاری نیز که اعلام شده بود در برنامه حاضر نمی شود، در دقیقه 90 به برنامه رفت تا پاسخگوی سوالات باشد.
به گزارش نامه نیوز، افتخاری درباره ماجرای رحمتی و جباری اعلام کرد که قرار بود آنها برای ارائه توضیحات در جلسه هیات مدیره شرکت کنند اما فهمیدیم خبرنگاران زیادی مقابل باشگاه هستند و تصمیم گرفتیم جلسه هیات مدیره جای دیگری برگزار شود و به دو بازیکن نیز گفتیم بروند تا در زمان دیگری در جلسه حاضر شوند. آنها نیز مدت زیادی معطل نشدند و اگر هم ماندند به خاطر پیگیری مسائل مالیاتی بود که رحمتی در باشگاه پیگیر بود.
در زمان صحبت با افتخاری، منصوریان روی خط برنامه آمد و درباره مشکلات و ناکامی ها صحبت و تاکید کرد قبول دارد که مقصر ناکامی ها کادر فنی است اما هرگز فکر نمی کرد که با مصدومیت های زیاد بازیکنان مواجه شود.
در ادامه از وی در باره بحث کنار گذاشتن مهدی رحمتی و مجتبی جباری سوال شد که با روی خط آمدن یک عضو هیات مدیره و مهدی رحمتی به یک مناظره جدی تبدیل شد. در ادامه صحبت های مطرح شده را می خوانید:
منصوریان:

آقای ملکی عضو هیات مدیره به آقای عبدالهی گفتند رحمتی و جباری در تمرینات نباشند. من به افتخاری گفتم تصمیم باید با من باشد وگرنه مرا بردارید. تیمم بهم ریخت و دوشنبه گفتم که باید آنها بیایند. جباری خودش یک وزنه است و بیشتر از یک بازیکن به ما کمک کرده است و نباید شان این بازیکنان نادیده گرفته شود.

ملکی: خود آقایان در جلسات اعلام کردند که این دو بازیکن مشکل ساز شده اند. افتخاری گفت که جباری به وضعیت زمین اعتراض کرده و به او اعلام شده اینجا قطر نیست. یک بار هم گفته به استقلال آمدم تا مطالباتم را بگیرم. افتخاری بارها خودش اعلام کرد که مخالف حضور این بازیکن است. در مورد رحمتی هم منصوریان در جلسه اعلام کرد که ایشان بی انضباطی کرده و در جلسه فنی شرکت نکرده است. حتی عنوان شد موقع پنالتی حریف و گلی که ما خوردیم روی نیمکت خندیده است. منصوریان گفت نمی خواهد مقابل ذوب آهن به رحمتی بازی بدهد و بهتر است در بازی با پارس هم او نیمکت نشین شود تا حسینی با جو بازی کردن آشنا شود. سرمربی با کنار گذاشتن رحمتی کاملا موافق بوده و در مورد جباری هم زیاد مقاومت نکرد. کنار گذاشتن جباری تصمیم افتخاری بود. ما هم گفتیم اگر مشکل این دو هستند حرفی نداریم و می گوییم به تمرین نروند و بیایند توضیح بدهند. اگر حرفی زدم به خاطر این بود که اسم مرا آوردند وگرنه روی خط نمی آمدم. وقتی به هوادار دروغ گفته می شود، او باید حقایق را بداند. آقای افتخاری در هیات مدیره تک بود و اگر من نبودم ایشان منصوریان را عوض کرده بود اما من اجازه ندادم. هیات مدیره به من اتهام می زنند که چرا کمک کردی منصوریان باقی بماند. من در مورد منصوریان گفتم ما مانند کشورهای عربی نیستیم و از منصوریان حمایت می کنیم. در یک ماه ما این صحبت ها را مطرح کردیم.
رحمتی: خوشحالم که آقای ملکی به طور شفاف واقعیت ها را گفت. حرف های زیادی شنیده بودم. همه دنبال دلیل محرومیت ما بودند. اول اینکه باید بگویم جلسه ای که در باره اش حرف می زنند اصلا جلسه هیات مدیره نبود و فقط دو نفر از هیات مدیره بودند و آقای منصوریان. من با اعضا صحبت کردم واضح و صریح گفتند که موافق تمرین نکردن ما نبودند و مصوبه ای امضا نشده است.
حق من و جباری نیست دو ساعت در باشگاه بنشینیم. آن روز دنبال کار مالیاتی هم نبودم. نامه مکتوب خواستیم ولی به ما نامه ندادند. بارها با افتخاری تماس گرفتم جواب ندادند. در برنامه شما شنیدیم جلسه ما به بعد از بازی با ذوب آهن منتقل شده است. اگر یک نفر از روی نیمکت تایید کند که من موقع پنالتی خندیدم برای همیشه از فوتبال می روم. اگر هم موقع گرم کردن حسینی نبودم چون تا صبح زیر سرم بودم و شرایط بسیار بدی به خاطر بیماری پدرم داشتم. خود منصوریان هماهنگ کرد که من کنار تیم باشم و برایم بلیت بگیرند و زودتر به تهران برگردم.
منصوریان: از صحبت های مطرح شده تعجب می کنم. امیدوارم آقای افتخاری که در جلسه حضور داشت حقیقت را بگوید. ملکی پرسید مشکل تیم چیست گفتم استرس. مهاجم تمام کننده ما همه چیزش بهم ریخته و البته من تصمیم گرفتم این بازی به رحمتی بازی ندهم به خاطر مشکلاتی که داشته و به خاطر اینکه با امیر قلعه نویی نیز چالش هایی داشت بهتر دیدم مقابل ذوب آهن بازی نکند و چه بهتر که حسینی مقابل پارس بازی کند و آماده بازی با ذوب هم شود. اما من هرگز همچین حرفی نزدم که رحمتی به پنالتی حریف و گل خورده ما خندیده است. خود ملکی گفت که عکس داریم که رحمتی باخت تیم را به سخره گرفته است و من گفتم فراموش کنید این مسائل را چون تیم بهم می ریزد. بهتر است آقای افتخاری در این مورد شهادت بدهد.
افتخاری: من تاکید داشتم مسائل خانوادگی اینگونه مطرح نشود. بهتر است این بحث ادامه پیدا نکند.
رحمتی: آقای افتخاری! چرا سکوت؟ بگذارید همه چیز روشن شود و مردم بدانند. شما که می گویید مشکل درون خانوادگی، در پشت پرده جواب تلفن ما را ندادید اینجا جلوی هواداران استقلال بگویید تا همه بدانند.
منصوریان : پرده حیا افتاد و بهتر است حقیقت روشن شود. قرار بود صحبت ها افشا نشود و هر بار قرار می گذاریم حرف ها بین ما بماند ولی نمی شود. مگر ملکی به عبدالهی نگفت جباری و رحمتی حق حضور در تمرین را ندارند؟
ملکی: به منصوریان گفتم مثل پارسال اقتدار در تیم ندارید. حرف ها را منصوریان زد و ما گفتیم اگر مشکلات اینها هستند حرفی نداریم.
منصوریان : شما مگر به تمرین ما آمدید که اقتدار را ببینید؟ شما گفتید که از رحمتی تصویر دارید که تیم را به تمسخر گرفته است.
ملکی : مگر شما نگفتید رحمتی به جلسه فنی نیامد و هر کسی را فرستادیم قبول نکرد در جلسه حاضر شود؟
منصوریان : من گفتم در جلسه شرکت نکرد و به او گفتم به خاطر نظم تیم و حمایت از رقیبت باید در جلسه حاضر شوی.
رحمتی: شما این حرف را به من نگفتید آقای منصوریان!(در این لحظه ملکی با صدای بلند خندید که باعث ناراحتی منصوریان شد)
ملکی: من حرف هایی را که شنیدم اینجا مطرح کردم. شاهد من هم آقای افتخاری است که به او اعتماد کامل دارم.
افتخاری: این بحث ها بی فایده است. چهارشنبه بازی حساسی داریم. نباید تنش ایجاد کنیم.
فردوسی پور: از بین ملکی و منصوریان یک نفر راست نمی گوید.(آیتم دیگری پخش می شود تا کمی فضا مدیریت شود)
رحمتی: جای جلسه دو نفره باید جلسه پنج نفره می گذاشتند و مصوب می کردند نه اینکه دو نفر بیایند و تصمیم بگیرند و با آبروی دو کاپیتان استقلال بازی کنند. باید تکلیف را روشن کنند. منصوریان مربی من است حق دارد هر کاری کند و مرا بازی ندهد. باید مشخص شود که چه کسی گفته من هنگام پنالتی پارس جنوبی خندیدم. هیات مدیره هم مخالف تمرین نکردن من بوده.
افتخاری: نه محرومیتی بوده نه صحبتی. (خطاب به رحمتی)جلسه هیات مدیره شما را دعوت می کنیم بیایید. کسی نمی خواسته با آبروی شما بازی کند.
منصوریان: آقای افتخاری اگر امشب شما جواب ندهید من دیگر سر تمرین نمی روم. جان پسرت قسم می دهم آقای ملکی گفت عکس داریم از رحمتی در حال خندیدن به پنالتی حریف یا نه؟ من گفتم مهدی اوقات تلخی کرده و در جلسه فنی نبوده ولی آیا گفتم خندیده؟
افتخاری: ملکی نقل قولی کرد از کسی که به ایشان گفت. شما هم گفتید که او ناراحت بود و در جلسه فنی شرکت نکرد ولی نگفتید که موقع گل حریف خندیده است.
منصوریان: آقای فردوسی پور ببینید من با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنم. در این باشگاه فقط افتخاری پشت من ایستاده. وقتی زمانی می گوید اگر منصوریان ببازد انشالله مربی خارجی می آوریم باید به حال فوتبال ایران گریست. برای پست داشتن دست به چه کارهایی می زنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها