کد خبر: 430570
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال

گلزنی رضایی و زاهدی در شب صدرنشینی پانیونیوس/ سوشا دوباره کلین‌شیت کرد، تیم جهانبخش باخت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در مسابقات هفته هشتم لیگ یک بلژیک تیم شارلوا در حضور کامل کاوه رضایی برابر بروژ قرار گرفت و دو بر یک از مهمانش شکست خورد.
به گزارش نامه نیوز، شارلوا در حالی که تا دقیقه 77 با یک گل عقب بود توسط رضایی به گل تساوی رسید اما در ادامه گلی دیگر دریافت کرد و سه امتیاز حساس را از دست داد.
در آخرین بازی از هفته ششم لیگ اردیویسه هلند آلکمار به مصاف اکسلسیور رفت و با دو گل زودهنگام مغلوب حریف شد. علیرضا جهانبخش 90 دقیقه برای آلکمار بازی کرد.
در هفته پنجم سوپر لیگ یونان تیم پانیونیوس میزبان آ. اِل. لاریسا بود و 4 بر یک پیروز شد تا به صدر جدول برسد. در این بازی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی 90 دقیقه در ترکیب پانیونیوس بازی کردند.
در دیگر بازی این هفته المپیاکوس مقابل آ اک آتن سه بر دو مغلوب شد. در این بازی کریم انصاری فرد مانند بازی های اخیر برای تیمش بازی نکرد.
در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم نروژ میوندالن به مصاف آسانه رفت و با سه گل پیروز شد تا به روند پیروزی های اخیر خود ادامه دهد و پنجمین برد پیاپی را جشن بگیرد. در این بازی سوشا مکانی بار دیگر کلین شیت کرد تا به روند مثبت خود در نروژ ادامه دهد.
در هفته بیست و یک لیگ برتر ایسلند، تیم IBV با نتیجه سه بر دو به بریدآبلیک باخت تا همچنان یکی از مدعیان سقوط باشد. شهاب زاهدی گل اول بازی را به سود IBV به ثمر رساند اما تیمش در نهایت بازی را واگذار کرد تا بقایش در لیگ برتر به هفته پایانی بکشد.
در هفته هفتم لیگ برتر پرتغال نیز ماریتیمو به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و بعد از چهار پیروزی پیاپی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. امیر عابدزاده که اخیرا در مسابقات جام حذفی گلر فیکس تیمش شده همانند همیشه در بازی های لیگ برتر روی نیمکت ماریتیمو نشست و شکست تیمش را نظاره کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها