کد خبر: 432456
تاریخ انتشار :

جهانیان: با کریمی نه تماشاگر آمد، نه اسپانسر/ روز تاسوعا در رختکن تیم به من توهین کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: زمانی که این تیم را تحویل گرفتیم، قراردادی بین این باشگاه و آقای درخشان بود که به دلیل اختلافات ایشان و کادر فنی تمرینات را تعطیل کرده بودند و بعد از 10 روز از آن تیم در اختیار ما گذاشته شد.
به گزارش نامه نیوز، او ادامه داد: دوستان گفتند چون آقای کریمی قبل از آقای درخشان بوده دوباره با آقای کریمی، اسطوره ایران جلسه گذاشتیم، با اینکه قراردادی نداشتند و بعد از برگزاری نشست به توافق رسیدیم آقای کریمی سرمربی شود، ایشان به من وعده داد مشکلات پایین جدولی بودن تیم را حل کنم و پیشرفت داشته باشیم؛ کار را شروع کردیم و در ضیافت شام ایشان را به بازیکنان معرفی نمودیم.
مالک باشگاه نفت به مشکل کارت مربیگری علی کریمی اشاره کرد و افزود: آقای کریمی به من عنوان کرد الان در کلاس مربیگری شرکت می‌کنم و کارت یکی از دستیارانم به دلیل داشتن مدرک A به‌عنوان سرمربی صادر شود؛ یکی از مشکلات ما مدرک آقای کریمی بود که نمی‌توانستیم وارد سایت لیگ قهرمانان آسیا کنیم و این برای ما معضلی شد؛ آقای امامی‌فر را به دلیل اینکه با آقای کریمی بود می‌شناختم ولی اطلاعی نداشتم چه کسی است؛ ایشان آدم بزرگی است ولی من ایشان را نمی‌شناختم و نمی‌توانستم این موضوع را به آقای کریمی بگویم.
جهانیان اضافه کرد: در روز باخت به پیکان گلی که بچه‌ها از روی ضربه کاشته زدند به سه گلی که دریافت کردیم برتری داشت؛ آن روز آقای کریمی را به آرامش دعوت کردم و به بازیکنان گفتم از بزرگی شما کم نشد و در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد؛ اجازه ندادم روحیه بازیکنان پایین بیاید و خواستم با آقای کریمی همکاری داشته باشند.
او تصریح کرد: از بچه‌ها جدا شدم ولی آقای کریمی همان شب به چند نفر تماس گرفتند و به اشتباه ابراز ناراحتی کرده بودند؛ فردای آن روز پیامی از آقای کریمی به من آمد و اعلام کرد تا بازی با سپاهان هستم و به دنبال مربی باشید؛ موضوع ما با آقای کریمی داخلی بود ولی ایشان بعد از بازی با پیکان دو مصاحبه داشت که سیاه‌نمایی بود؛ روز بازی با سپاهان بازیکنان در اتوبوس به آقای کریمی می‌گفتند دوست داریم در تیم بمانید؛ پس از این اتفاقات باز هم پاسخی از آقای کریمی نشنیدم.
جهانیان اظهار کرد: مصاحبه‌هایی هم که آقای کریمی انجام دادند افکار من را برهم زدند و گفتم حق با من است؛ دوستانم گفتند آقای کریمی چنین اخلاقی دارد و در تیم ملی، باشگاهی و ... اینطور رفتار کرده است؛ اگر جای بنده بودید و وقتی تیم نیاز به آرامش داشت، چنین پیامی از سرمربی دریافت می‌کردید و سیاه‌نمایی می‌بینید چه اقدامی انجام می‌دادید؟؛ حتی پس از آن آقای کریمی جواب تلفن نمی‌دهند و با اینکه در هتل یکدیگر را دیدیم برخورد سردی با دست تکان دادن داشتند موجب شد تصمیماتی بگیریم.
مالک باشگاه نفت عنوان کرد: چنین برداشتی نداشتم که با درخشان کار کنیم تا قرارداد سابقش پرداخت شود؛ علاقه‌ای نداشتم با ایشان(علی کریمی) عکس بگیرم؛ قبلا در امارات و رم با او برخورد داشتم؛ علی کریمی سال‌ها قبل مشکل خروج از گیت فرودگاه رم را داشت که به ایشان کمک کردم؛ در دبی با هم صحبت کردیم و تلفنی ارتباط داشتیم اما به دلیل ترافیک کار رابطه ما قطع شد؛ عکس گرفتن با ایشان هیچ کمکی به من نمی‌کند.
جهانیان ابراز کرد: هیچوقت این اتفاق نیفتاد که با آمدن آقای کریمی به نفت تماشاگر به ورزشگاه می‌آید و اسپانسرها در نفت حضور پیدا می‌کنند اما من حرفی نزدم؛ آقای کریمی را دوست دارم و با اینکه روز تاسوعا در رختکن تیم توهین زیادی به من داشته احترام او بر من واجب است.
او تصریح کرد: بعد از اینکه زمینه رفتن آقای کریمی با آن پیام فراهم شد، من اعلام کردم مخالف جدایی ایشان هستم ولی باید از برند او استفاده شود؛ الان پژواک کرمپور که در وردربرمن و هامبورگ بوده ولی به تازگی از ایشان شناخت پیدا کردم، به‌عنوان مربی به تیم نفت اضافه شدند؛ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان به دنبال ایشان هستند ولی خدا قسمت کرد تا با ما همکاری کنند؛ حتی در سپاهان برای ایشان حکم کمیته فنی را زدند.
مالک باشگاه نفت ابراز کرد: قراردادی بین آقای درخشان و نفت تهران است که ما باید مبالغی به ایشان پرداخت می‌کردیم؛ به همین منظور نشستی با ایشان داشتیم چراکه قرارداد این مربی و دستیاران او یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود؛ آقای درخشان بعد از باخت نفت برابر پیکان به من زنگ زد و مشاوره‌های خوبی به بنده داشت.
جهانیان اذعان کرد: بنده به‌عنوان مالک باشگاه یک سرپرست انتخاب کردم و عنوان نمودم در روزهای تاسوعا و عاشور تمرین نداشته باشید ولی تیم در روز تاسوعا تمرین انجام داد.
او در خصوص جلوگیری از ورودش به ورزشگاه تختی قبل از بازی با سپاهان گفت: در سال 85 چکی برای ضمانت به یک شرکت داده بودیم ولی اعلام برائت گرفتیم و رسیدهای آن را داشتیم اما به دلیل ابلاغ نشده بودن این اتفاق رخ داد.
مالک باشگاه نفت یادآور شد: مذاکرات خوبی با بازیکنان سابق تیم که بدهی داشتند انجام دادیم؛ امروز هم توافقات خوبی با بیرانوند که بیشترین مطالبات را داشته صورت گرفت.
مالک باشگاه نفت در پایان ابراز کرد هدیه‌ای برای تولد عادل فردوسی پور در نظر گرفته که مجری برنامه نود عنوان نمود حاضر به دریافت آن نیست.
* برخلاف ادعای جهانیان، بیرانوند در تماسی تلفنی گفت مذاکره‌ای برای دریافت مطالبات با باشگاه نفت نداشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها