کد خبر: 432934
تاریخ انتشار :

حسینی: دوپینگ؟ 4 سال است که تست نداده‌ام/ امیدوارم با این شایعه‌سازی‌ها مبارزه کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید جلال حسینی در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و توگو گفت: در خصوص ۲ بازی تدارکاتی باید بگویم که خداراشکر شرایطی فراهم شده که یک اردوی خوب و ۲ بازی دوستانه داشته باشیم،
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: جام جهانی گذشته با ۳ تیم از ۳ قاره مختلف بازی کردیم، از آفریقا، آمریکای جنوبی و اروپا و الان تغییرات زیادی در تیم ملی رخ داده و بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی اضافه شده‌اند و مطمئناً بازی کردن با تیم‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی و اروپایی می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. هم از نظر اعتماد به‌نفس و هم از نظر تاکتیک‌پذیری و همه ابعاد می‌تواند به ما کمک کند.
مدافع باتجربه تیم ملی تاکید کرد: قطعاً تلاش کادر فنی این است که بتوانیم با بچه‌ها به هماهنگی‌های لازم برسیم هر اردویی می‌تواند به تیم کمک کند، هر بازی دوستانه‌ای می‌تواند به تیم ملی کمک کند و خداراشکر شرایطی وجود دارد که می‌توانیم در کنار یک اردوی خوب ۲ بازی دوستانه را هم انجام دهیم، این بازی دوستانه و این اردو می‌تواند مثل همیشه به ما کمک کند تا بتوانیم اهداف بزرگتر دست پیدا کنیم.
حسینی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر دوپینگش خاطرنشان کرد: من بحث دوپینگ را تکذیب می‌کنم، چند سال است که در ایران فوتبال بازی می‌کنم و همه فکر و ذکرم همیشه فقط فوتبال بوده است و تلاش کرده‌ام که همیشه به فوتبال کمک کنم و این حرف‌هایی که زده می‌شود شرایط را سخت می‌کند، من حدود ۳-۴ سال اصلاً تست دوپینگ ندادم.
وی افزود: جوری بزرگ شده‌ام که دوست ندارم احساساتم را طوری بیان کنم که کسی ناراحت شود. در این جمع همه می‌توانند صحبت کنند و راحت می‌توانند بنویسند و من به عنوان یک فوتبالیست و یک کاپیتان خواهشی دارم که فدراسیون ایران و همه مسئولینی که می‌توانند یک بار برای همیشه مبارزه کنند با این مسائل، دست به کار شوند. این اتفاقاتی که رخ می‌دهد برای یک بار باید رسیدگی شود و امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مسئولینی که هستند و می‌توانند کمک کنند امیدوارم این بحث را جدی بگیرند، اگر این کار را نکنند حتماً ادامه خواهد داشت.
حسینی در خصوص مصدومیتش تصریح کرد: بعد از مصدومیتی که پیدا کردم در کنار کادر پزشکی تیم ملی هر روز کار کردم چه از نظر بدنی و چه از نظر پزشکی و خدا را شکر الان توانستم در شرایطی باشم که در کارهای گروهی تیم ملی شرکت کنم و بیشتر می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و در اختیار تیم ملی باشم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها