کد خبر: 434412
تاریخ انتشار :

پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸

پیروزی استرالیا در سیدنی با درخشش کیهیل/ رویای سوریه تعبیر نشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در دیدار برگشت از مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم استرالیا و سوریه در سیدنی برابر هم به میدان رفتند.
به گزارش نامه نیوز، دو تیم در حالی این دیدار را برگزار کردند که در بازی رفت در مالزی به میزبانی سوریه به تساوی یک بر یک رسیدند.
سوریه که با کسب نتایج خوب تیم شگفتی ساز مرحله مقدماتی لقب گرفت امیدوار بود در سیدنی نیز حماسه بیافریند و یک قدم به رویای حضور در جام جهانی نزدیک شود.
سوریه با گل سوما در دقیقه 6 از حریف پیش افتاد اما میزبان در ادامه استرالیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و توسط کیهیل به گل تساوی نیز رسید تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد. در نیمه دوم نیز استرالیا حملات بیشتری انجام داد اما گلی از خط دروازه ها نگذشت تا کار به وقت های اضافی بکشد.
الماواس هافبک تیم سوریه با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد تا این تیم ۱۰ نفره شود و
در نهایت باز هم این تیم کیهیل بود که قدرت سرزنی خود را نشان داد و توانست با ضربه سر بار دیگر این بار در نیمه دوم وقت‌های اضافه برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.
در ثانیه های پایانی این بازی ضربه عمر السومه از روی یک ضربه ایستگاهی به دیرک دروازه اصابت کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک استرالیا به پایان برسد.
رقیب استرالیا در مرحله نهایی بامداد فردا (چهارشنبه) از بین تیم‌های آمریکای مرکزی و شمالی انتخاب خواهد شد که احتمالا آمریکا یا پاناما خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها