کد خبر: 435304
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

شکست یاران گوچی و حقیقی در شب درخشش کریم و مسعود/ کاوه پاس گل داد، عابدزاده کلین‌شیت کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در حساس‌ترین مسابقه هفته هفتم سوپر لیگ یونان تیم‌های پانیونیوس و المپیاکوس به مصاف هم رفتند تا شاهد تقابل ایرانی ها باشیم.
به گزارش نامه نیوز، کریم انصاری فرد که بعد از تغییر سرمربی بار دیگر به فهرست المپیاکوس بازگشت در ترکیب اصلی تیمش مقابل یاران مسعود شجاعی و احسان حاج صفی قرار گرفت و تیمش نیز به برتری 4 بر 3 رسید.
انصاری فرد که به تازگی در تیم ملی ایران مقابل توگو دبل کرده بود در این دیدار نیز دو بار در نیمه اول گلزنی کرد تا آمادگی اش را به رخ رقبایش و البته سرمربی قبلی المپیاکوس بکشد. مسعود شجاعی نیز زننده گل دوم تیمش از روی نقطه پنالتی بود که با ضربه چیپ به ثمر رسید ضمن اینکه حاج صفی نیز یک پاس گل داد تا شب درخشان ایرانی ها در لیگ یونان تکمیل شود.
در هفته هشتم لیگ اردیویسه هلند تیم اوترخت میزبان هیرنفین بود. رضا قوچان‌نژاد که در هفت بازی گذشته از ابتدا برای هیرنفین به میدان رفته و ۲ گل به ثمر رسانده، در این بازی هم در ترکیب اصلی تیمش بود اما موفق به گلزنی نشد و تیمش نیز بازی را به سه بر یک باخت.
در هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال سوئد با اوسترسوندس در غیاب سامان قدوس با 3 گل اوربرو را مغلوب کرد. یاران قدوس با این برد به مکان پنجم جدول صعود کردند. اسکیلیستونا هم با حساب 3 بر صفر مغلوب هیکن شد تا یاران علیرضا حقیقی که از دقیقه 39 ده نفره شده بودند همچنان قعرنشین لیگ بمانند.
در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال پرتغال تیم ماریتیمو به مصاف تورکاتنسه رفت و با یک گل پیروز شد. در این بازی عابدزاده مانند دو بازی گذشته تیمش در لیگ حذفی گلر فیکس ماریتیمو بود و توانست سومین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کند.
در هفته نهم لیگ اتریش تیم شارلوا برابر ایوپن به میدان رفت و به تساوی دو بر دو رسید. در این بازی کاوه رضایی که این روزها در آمادگی به سر برده و ملی پوش هم شده پاس گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد تا همچنان جزو نفرات تاثیرگذار شارلوا باشد.
در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر نیز تیم 10 نفره الخور در شبی که سروش رفیعی در ترکیب اصلی اش حضور نداشت، با 3 گل مقابل الغرافه شکست خورد. بازیکن ایرانی الخور از دقیقه 70 به میدان رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها