کد خبر: 436901
تاریخ انتشار :

سورپرایز ویژه نفتی‌ها برای بازی با استقلال/ جهانیان: کریمی مربی ما و حرفه‌ای است، شکایت نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا جهانیان که برای تماشای دیدار نفت تهران برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر بود بعد از شکست تیمش در جمع خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش نامه نیوز، وی ضمن تبریک به پرسپولیس بابت صعود به مرحله بعد گفت: از این بازی لذت بردم. تیم ما بازی خوبی انجام داد. به هر حال هر تیمی بیشتر تلاش کند نتیجه می گیرد.
مالک موقت نفت با اعلام اینکه برای بازی با استقلال سورپرایز ویژه‌ای دارند گفت: قصد داریم برای این بازی از یک میهمان ویژه دعوت کنیم و با حضور وی آکادمی مان را نیز افتتاح کنیم.
جهانیان در مورد وضعیت مالکیت باشگاه و اینکه گفته می‌شود مشکلاتی در راستای واگذاری وجود دارد، عنوان کرد: از این مسئله اطلاعی ندارم تا جایی که بنده می‌دانم طبق توافقاتی که در راستای واگذاری صورت گرفته ما نسبت به تعهداتی که دادیم جلوتر هم هستیم. منتظر هستیم تا تکلیف مالکیت به طور صددرصد مشخص شود و به ما مجوز دائمی داده شود. بعد از آن دیون را هم به طور کامل پرداخت می‌کنیم.
وی درباره انتقادهای علی کریمی و بحث شکایت وی از نفت گفت: کریمی عزیز ما و هنوز مربی تیم ما است و کدورتی که به وجود آمده را از دلش در می‌‌آوریم. از شکایت او نیز بی خبرم. معتقدم فردی حرفه‌ای است و این کار را نمی‌کند.
مالک موقت نفت در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد بازداشت خود گفت: شما از صبح در محل بودید و ظاهرا خبر داشتید! من از سال 82 ضمانتی انجام دادم که دردسرساز شده و مشکل جدی نیست امیدوارم حاشیه سازی ها تمام شود!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها