کد خبر: 436918
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

شب نه چندان خوب برای ایرانی‌ها؛ تیم رضایی نبرد، طلسم سردار نشکست، تیم حقیقی سقوط کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم اسکیلستونا در مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ آلسونسکان سوئد در خانه به مصاف اِلفسبورگ رفت و شکستی دیگر را تجربه کرد.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی تیم علیرضا حقیقی که در جنگ برای بقا بود سه بر دو شکست خورد تا سقوطش به دسته پایینتر قطعی شود.
در هفته چهاردهم لیگ روسیه تیم روبین کازان در شبی که سردار آزمون روی نیمکت قرار داشت، میزبان دینامو مسکو بود و در پایان به تساوی بدون گل رسید.
در این بازی مهاجم ایرانی روبین کازان که در فصل اخیر حتی یک گل هم برای تیمش به ثمر نرسانده از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت ولی طلسم او نشکست و باز هم موفق به گلزنی نشد.
در دیگر بازی این هفته تیم آمکار در حضور کامل سعید عزت‌اللهی برابر اسپارتاک مسکو قرار گرفت که این بازی نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک شارلوا در شبی که کاوه رضایی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف لوکرن رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا مانند دو هفته گذشته در حسرت پیروزی و سه امتیاز بماند.
در دیگر مسابقه این هفته تیم اوستنده در حالی به مصاف سنت ترویدن رفت که مانند دو هفته اخیر رامین رضاییان در ترکیب اصلی این تیم ته جدولی قرار نداشت و با یک گل نیز شکست خورد.
در دیدار پایانی هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم القطر در حضور کامل محمد طیبی به مصاف الاهلی رفت و با سه گل شکست خورد تا باختی دیگر را تجربه کند.
در هفته نهم لیگ یک پرتغال نیز ماریتیمو میهمان ویتوریا ستوبال بود و امیر عابدزاده که در جام حذفی گلر فیکس تیمش است در این بازی از لیگ نیز مانند سایر مسابقات روی نیمکت نشست و شاهد شکست سه بر یک تیمش بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها