کد خبر: 437247
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

پیروزی‌ المپیاکوس با کریم در شب درخشش شجاعی و جهانبخش/ گوچی در حسرت، سوشا در پلی‌آف

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم‌ المپیاکوس که نتایج خوبی در لیگ یونان کسب نکرده، در حساس ترین دیدار هفته هشتم به مصاف پائوک صدرنشین رفت.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی کریم انصاری فرد که در بازی قبلی پس از مدت ها در ترکیب اصلی قرار گرفت و تیمش نیز پیروز شد در این بازی نیز با نظر لمونیس سرمربی جدید در ترکیب اصلی قرار گرفت و تیمش نیز با یک گل پیروز شد تا از میانه های جدول فاصله گرفته و به رده های بالایی برسد.
در دیگر مسابقه پانیونیوس در حضور ثابت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی به مصاف آستراس تریپولی رفت و با تک گل شجاعی به سه امتیاز مهم دست یافت.
در هفته نهم لیگ اردیویسه هلند هیرنفین در حضور ثابت قوچان نژاد به مصاف ویتسه رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا سومین باخت پیاپی را تجربه کند. گوچی که فصل گذشته جزو مدعیان آقای گلی بود در فصل جاری هنوز پایش به گلزنی باز نشده و در این بازی نیز نتوانست برای تیمش گلزنی کند.
در دیگر مسابقه این هفته لیگ هلند آلکمار میزبان اوترخت بود و با سه گل پیروز شد. در این دیدار علیرضا جهانبخش که هفته گذشته نیز گلزنی کرد، ستاره بازی بود و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و گل های اول و سوم نیز روی پاس او به ثمر رسید.
در هفته بیست و هشتم لیگ سوئد استرشوند با سامان قدوس به مصاف گوتبورگ رفت و با یک گل پیروز شد تا به کسب سهمیه پلی آف لیگ اروپا امیدوار بماند. بازیکن ایرانی در این بازی موفق به گلزنی نشد.
در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته‌دوم نروژ میوندالن که همچنان سوشا مکانی را درون دروازه دارد، به مصاف کونگس‌وینگر رفت و سه بر دو شکست خورد تا به پلی آف صعود به لیگ برتر برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها