کد خبر: 438761
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

گلزنی رضاییان و قدوس در شب نیمکت نشینی دوباره انصاری‌فرد/ تیم حقیقی باز هم نبرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در جریان دیدارهای هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم اوستنده که این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده، مهمان لوکرن بود.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی که رامین رضاییان مانند دیدارهای اخیر روی نیمکت نشسته بود، اوستنده با سه گل به برتری رسید تا کمی به وضعیت خود سر و سامان دهد. ملی پوش ایرانی از دقیقه 84 وارد میدان شد و 4 دقیقه بعد با فرار از سمت راست توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا نخستین گل خود در لیگ بلژیک را ثبت کند.
در هفته بیست و نهم لیگ آلسونسکان سوئد تیم استرشوند که سامان قدوس را در ترکیب داشت، میزبان الفسبورگ بود و چهار بر یک به برتری رسید تا به کسب سهمیه پلی آف لیگ اروپا امیدوار بماند. در این دیدار قدوس گل سوم تیمش را به ثمر رساند و روی گل نخست تیمش نیز تاثیرگذار بود.
در دیگر دیدار این هفته اسکیلستونا با علیرضا حقیقی میهمان هالمشتاد رفت که جدال قعرنشین های سقوط کرده به تساوی یک بر یک انجامید.
در هفته نهم سوپر لیگ یونان المپیاکوس به مصاف دیگر تیم مطرح لیگ این کشور یعنی پانایتینایکوس رفت و با یک گل شکست خورد. در این دیدار کریم انصاری فرد بعد از دو بازی دوباره نیمکت نشین شد و از دقیقه 74 به میدان رفت اما موفق به نجات تیمش نشد.
در هفته دهم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو میزبان توندلا بود و با دو گل پیروز شد. امیر عابدزاده گلر ایرانی ماریتیمو که تنها در جام حذفی برای تیمش به میدان می رود در این دیدار لیگ برتری نیز نیمکت نشین بود.
تیم القطر نیز در هفته ششم لیگ ستارگان قطر میزبان السیلیه بود با نتیجه پرگل پنج بر یک مغلوب شد تا ناکامی هایش در این فصل ادامه داشته باشد. محمد طیبی مدافع ایرانی همانند همیشه به طور کامل برای القطر بازی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها