کد خبر: 439075
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

شکست یاران شجاعی و حاج صفی در شب درخشش دوباره جهانبخش/ آمکار نباخت، تیم سوشا برد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در هفته نهم سوپر لیگ یونان تیم پانیونیوس در حضور احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی میزبان آ. اِک. آتن بود.
به گزارش نامه نیوز، یاران شجاعی و حاج صفی در این دیدار با یک گل شکست خوردند تا در رده ششم جدول قرار بگیرند. دو بازیکن ایرانی 90 دقیقه برای تیم خود بازی کردند.
در هفته دهم لیگ اردیویسه هلند تیم هیرنفین میزبان آلکمار بود تا جدال تیم های دو بازیکن ایرانی شاغل در هلند شکل بگیرد که آلکمار توانست با درخشش جهانبخش به برتری دو بر یک برسد.
در این دیدار قوچان نژاد و جهانبخش در ترکیب اصلی تیم های خود حضور داشتند. گوچی همچنان در گلزنی ناکام ماند اما جهانبخش پاس گل دوم و سه امتیازی تیمش را به نام خود ثبت کرد تا روند گلزنی و پاس گل هایش در لیگ هلند ادامه داشته باشد.
در هفته پانزدهم لیگ یک روسیه تیم آمکار در حضور سعید عزت‌اللهی از اورال میزبانی کرد و برابر این تیم به تساوی یک بر یک رسید. عزت‌اللهی در دقیقه ۵۶ تعویض شد.
در هفته بیست و نهم لیگ دسته دوم نروژ تیم میوندالن که حضورش در پلی آف را قطعی کرده، در حضور سوشا مکانی میزبان لوانگر بود و سه بر یک پیروز شد.
در هفته دهم سوپر لیگ ترکیه عثمانلی اسپور به مصاف کانیا اسپور رفت و یک بر صفر شکست خورد تا همچنان قعرنشین بماند. پیام صادقیان بعد از مدت ها در لیست عثمانلی قرار گرفت اما فرصت بازی پیدا نکرد.
در هفته دهم بوندس لیگا نیز وردبرمن با هدایت آلکساندر نوری برابر آگزبورگ با سه گل شکست خورد تا احتمال برکناری وی قوت بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها