کد خبر: 440975
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

پیروزی اوستنده با حضور رضاییان در شب درخشش کریم و کاوه/ حقیقی پنالتی گرفت، قدوس به لیگ اروپا نرسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در دیدار پایانی هفته چهاردهم ژوپیر لیگ بلژیک اوستنده به مصاف وارِگِم رفت و با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید تا روند بردهایش ادامه پیدا کند.
به گزارش نامه نیوز، رامین رضاییان که در دقایق پایانی بازی هفته گذشته برای اوستنده به میدان رفت و گلزنی کرد در این بازی هم نیمکت نشین شد و در دقیقه 88 به بازی گرفته شد.
در دیگر دیدار این هفته شارلوا در حضور فیکس کاوه رضایی مقابل آنتورپ به میدان رفت و سه بر یک پیروز شد. گل سوم شارلوا روی پاس گل رضایی به ثمر رسید.
در هفته شانزدهم لیگ روسیه روبین کازان در شب نیمکت نشینی سردار آزمون به مصاف زنیت رفت که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. آزمون از دقیقه 75 به میدان رفت و تنها یک کارت زرد سهم او از این مسابقه بود.
در دیگر مسابقه این هفته از لیگ روسیه، آمکار در حضور ثابت سعید عزت‌اللهی میزبان آنژی ماخاچ کالا بود و دو بر یک شکست خورد.
در هفته دهم سوپرلیگ یونان تیم المپیاکوس میزبان پلاتانیاس بود و با نتیجه پرگل پنج بر یک پیروز شد تا به رده چهارم صعود کند. در این بازی کریم انصاری فرد از ابتدا به میدان رفت و در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
اوستنده در هفته سی‌اُم لیگ آلسونسکان سوئد مهمان جانکوپینگ بود و با تساوی بدون گل متوقف شد تا از کسب جواز حضور در پلی آف لیگ اروپا باز بماند. سامان قدوس به طور کامل برای اوستنده بازی کرد.
در دیگر بازی این هفته از لیگ سوئد تیم سقوط کرده اسکیلستونا میزبان سیریوس بود و سه بر یک شکست خورد تا لیگ را با قعرنشینی به پایان برساند. علیرضا حقیقی در این دیدار توانست یک پنالتی حریف را به خوبی مهار کند.
در هفته سی‌اُم اوبوس لیگ نروژ از میوندالن که صعودش به پلی آف را قطعی کرده مهمان اِلوِروم بود و با سه گل پیروز شد تا در رده سوم قرار بگیرد. سوشا مکانی مثل همیشه گلر اصلی میوندالن بود و توانست یک کلیت شیت دیگر را ثبت کند.
و بالاخره در هفته یازدهم لیگ یک پرتغال تیم ماریتیمو در حالی که امیر عابدزاده را مثل تمام مسابقات این فصل روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب مهمان فیرنسه بود. یاران عابدزاده در این دیدار خارج از خانه به برتری یک بر صفر رسیدند و ۲۲ امتیازی شدند اما جایگاه چهارم جدول آنها تغییر نکرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها