کد خبر: 441719
تاریخ انتشار :

دایی: دوره معجزه گذشته است، از قدرت سواستفاده می‌کنند/ آقایان بدانند AFC به این گزارشات اکتفا نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اعلام اخباری مبنی بر حل مشکلات باشگاه های سرخابی و تسویه حساب با طلبکاران باعث شده افراد مختلف یکی پس از دیگری مصاحبه کرده و تاکید کنند که نه پولی گرفته اند و نه توافقی با آنها صورت گرفته است.

به گزارش نامه نیوز، در همین رابطه علی دایی در گفتگویی تلویزیونی در این خصوص گفت: همه ما اهالی فوتبال خوشحال می شویم که مشکلات باشگاه ها حل شود و انشالله هیچ باشگاهی دچار این مشکلات نشود اما متاسفانه برعکس اخباری که می شنویم حل مشکلات صحت ندارد و برخی دستگاه ها با سواستفاده از اختیارات خود به ناحق دستوراتی دادند تا شکایات، ماست مالی شود.
وی ادامه داد: رای قطعی از استیناف دارم و آقایان تقاضای تجدیدنظر خواهی ویژه کرده اند. ما وکیل نیستیم ولی در این حد می دانیم که حداقل لازمه آن ارائه اسناد و مدارک جدید است. اینها هیچ مدرکی ندارند و نامه از رئیس فدراسیون آورده اند تاج هم تحت فشار وزیر ورزش بوده که این مسائل حل شود.
سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: کسی برای تسویه حساب و یا توافق با من تماسی نداشته است. بیش از سه سال است که درگیر این مشکل و از چند باشگاه طلبکار هستم. شکایت من فقط داخلی بوده اما لازم است آقایان بدانند ای اف سی صرفا به گزارش کمیته تعیین وضعیت اکتفا نمی کند. من با وکلای حاذق مشورت کردم و اگر فدراسیون بخواهد مماشات کند و حق طلبکاران را ضایع کند ما اقدام لازم انجام می دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: سر خودمان کلاه می گذاریم . فقط من نیستم. خیلی ها پولی نگرفته اند. معجزه که نشده است. زمان عصای حضرت موسی گذاشته که با آن تمام مشکلات حل شود. اعتبار فدراسیون را زیر سوال می برند. توصیه می کنم حق را مبنای عمل خود قرار دهند نه مصلحت ها و سفارشات بالای دستی ها را.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها