کد خبر: 444375
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

تداوم روزهای خوب جهانبخش در شب گلزنی پورعلی‌گنجی/ عابدزاده بازی کرد، سوشا به لیگ یک نرسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته دوازدهم اردویژه هلند آلکمار در حضور ثابت علیرضا جهانبخش میهمان رودا بود و با یک گل به برتری رسید.
به گزارش نامه نیوز، علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب اصلی تیم آلکمار داشت و روی تک گل تیمش نیز تاثیرگذار بود چرا که شوت وی توسط گلر به طور ناقص مهار شد و در ریباند، اوورم دروازه را باز کرد.
در هفته یازدهم لیگ یک روسیه تیم‌های آمکار بدون سعید عزت الهی به مصاف روستوف رفت و به تساوی بدون گل رسید. عزت الهی که به طور قرضی از روستوف به آمکار رفته به خاطر بندی در قراردادش حق بازی مقابل تیم سابق خود را ندارد.
در هفته یازدهم سوپرلیگ یونان تیم پانیونیوس که احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی را در ترکیب داشت، به مصاف زانتی رفت و با دو گل شکست خورد تا همچنان روی نوار ناکامی باشد. شجاعی در پایان نیمه اول تعویض شد.
در مرحله پلی‌آف اوبوس لیگ نروژ تیم میوندالن در حضور کامل سوشا مکانی میزبان رانهیم بود اما دو بر یک شکست خورد و از رسیدن به لیگ یک بازماند.
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال تیم ماریتیمو به مصاف اولیویرنس رفت و در پایان 120 دقیقه سه بر دو پیروز و راهی مرحله بعد شد. امیر عابدزاده که در تمام بازی های قبلی ماریتیمو در جام حذفی گلر اصلی تیمش بود در این بازی نیز درون دروازه قرار گرفت.
در هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه تیم عثمانلی اسپور مهمان ترابوزان اسپور بود و ۴ بر ۳ شکست خورد. پیام صادقیان در این بازی به طور کامل روی نیمکت نشست و فرصت بازی برای عثمانلی را پیدا نکرد.
و بالاخره در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر تیم السد در حضور کامل مرتضی پورعلی گنجی به مصاف ام صلال رفت و چهار بر یک به برتری رسید. مدافع ایرانی السد در دقیقه 84 سانتر ژاوی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها