کد خبر: 446290
تاریخ انتشار :

فردا، روز سرنوشت ساز برای فوتبال ایران/ AFC رای علیه سعودی‌ها را تایید می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مسئولان فوتبال عربستان سعودی به بهانه واهی ناامنی در ایران توانستند فصل گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کنند که بازی بین تیم های ملی و باشگاهی عربستان و ایران در کشوری ثالث برگزار شود.

به گزارش نامه نیوز، این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که بسیاری از تیم های ملی و باشگاهی آسیایی به ایران آمده و در امنیت کامل مسابقات خود را برگزار کردند و حتی دیدارهای ملی عراق نیز در تهران برگزار شد.
مدیران ورزش و فوتبال ایران در این راستا تلاش خود را به کار گرفتند تا در دوره جدید بحث بازی در کشور ثالث منتفی شود و این در حالی است که برای دوره جدید، امارات نیز در کنار عربستان اعلام کرد بازی های ملی و باشگاهی این کشور با ایران نیز باید در کشور ثالث برگزار شود.
سعودی ها و اماراتی ها همچنین به دنبال تیرگی روابط خود با قطر اعلام کردند که برای انجام بازی به این کشور نیز نخواهند رفت.
به تازگی کمیته مسابقات AFC در جلسه ای رای به برگزاری مسابقات در خاک کشورها داد و اعلام کرد نباید بازی ها در کشوری ثالث برگزار شود که با موضع گیری سعودی ها همراه شد.
حال به نوشته شرق الاوسط عربستان قرار است فردا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست شیخ سلمان در این خصوص تشکیل جلسه دهد و تکلیف را روشن کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها