کد خبر: 450718
تاریخ انتشار :

برانکو: به دنبال نتیجه‌گیری در هر سه جام هستیم/ ریسک نکردم، این تیم در آسیا بازی کرده بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از شکست تیم بادران و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: انتظار بازی سختی را داشتیم. بازی محکم و با میزبانی جنگنده و محکم بازی کردیم. تا زمانی که بازی مساوی بود بازیکنان حریف انگیزه‌شان زیاد بود.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: گل سوم تیم ما مردود اعلام شد که می‌توانست به بازیکنان ما آرامش بیشتری بدهد. همان‌طور که قبلاً به بازیکنانم گفته بودم، امروز هر طور بود از آنها برد می‌خواستم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با بازی ندادن به سیدجلال و مسلمان مقابل بادران دست به ریسک زده تصریح کرد: نه ریسک نکردم. بازیکنانی که امروز بازی کردند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. ما 11 بازیکن فیکس نداریم بلکه 17، 18 بازیکن فیکس داریم.
ایوانکوویچ در ادامه گفت: انتظار چنین بازی سختی را مقابل بادران داشتم و حریف یک تیم جنگنده‌ای بود که باعث غافلگیری شد. آنها با بازی که به نمایش گذاشتند، نشان دادند جایگاهشان در لیگ پایین‌تر مناسب کیفیت‌شان است.
برانکو در ادامه خاطرنشان کرد: می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و امروز به بازیکنان تیمم قبل از بازی گفتم فقط و فقط برد می‌خواهم و به خاطر همین موضع به آنها تبریک می‌گویم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم. حالا باید با نفت آبادان بازی کنیم و مهم‌ترین مسئله در جام حذفی، این است که صعود کنیم چون این مسابقات جای فرصت ندارد و قابل جبران نیست.
سرمربی قرمزپوشان پایتخت در خصوص برنامه فشرده تیمش در ادامه راه گفت: ما اهدافمان را اعلام کرده‌ایم و هم به لیگ، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. ما به دنبال نتیجه‌گیری در هر سه جام هستیم و وقتی که در سوپرجام قهرمان شدیم، به دنبال این اتفاق بودیم که به دور بعدی جام حذفی هم صعود کنیم.
برانکو با اشاره به عملکرد بادران گفت: من نگران این بازی بودم و حتی انتظار داشتیم حوادث غیرمترقبه اتفاق بیفتد و حتی غافلگیر شویم، اما هیچ زمانی کیفیت و اهدافمان را پنهان نمی‌کنیم و نشان دادیم که حتی در سخت‌ترین شرایط، فوتبال قابل قبول و با کیفیتی به نمایش می‌گذاریم.
ایوانکوویچ در خصوص اینکه امروز تیمش با یک هافبک دفاعی به میدان رفت و آیا این موضوع به خاطر این بود که حریف را دست‌کم گرفته بود، گفت: ما حتی یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. دو بازی آنها را تماشا کرده بودیم و همین‌طور فیلم دو بازی دیگر آنها را هم دیده بودیم. تمام نقاط قوت آنها از جمله نفوذ از کناره‌ها را آنالیز کرده و به بازیکنانم گفتم طوری بازی کنند که توپ کمتر به کناره‌ها برسد. ما به هیچ عنوان قصد دست‌کم گرفتن حریف را نداشتیم و با همین ارنجی که امروز بازی کردیم، در دربی، دیدار با الهلال و الریان قطر به میدان رفته بودیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها