کد خبر: 455508
تاریخ انتشار :

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

توقف استقلال برابر تراکتورسازی در تبریز/ حسینی رکورددار شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
به گزارش نامه نیوز، برای تیم گل محمدی در این بازی فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایرانپوریان، رضا شربتی، مهدی مهدی‌پور، محمد ابراهیمی ( محمد نوری ۸۴)، احسان پهلوان (محمدرضا آزادی ۹۲)، دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه و فرزاد حاتمی بازی کردند.
در تیم استقلال نیز سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (جابر انصاری ۶۰)، داریوش شجاعیان، سید محسن کریمی ( خسرو حیدری ۷۸) و علی قربانی بازی کردند.
سیدحسین حسینی که برای زدن رکورد بیشترین کلین شیت متوالی در تاریخ لیگ برتر تنها به 24 دقیقه گل نخوردن نیاز داشت در این بازی هم گلی دریافت نکرد تا رکورددار شود.
در نیمه نخست استقلال بازی بهتری انجام داد و صاحب موقعیت هایی شد اما جدی ترین صحنه را تراکتورسازی در دقیقه 43 خلق کرد که ابراهیمی در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و ضربه اش را حسینی به کرنر فرستاد.
بازی در نیمه دوم متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی به دست آوردند که نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا استقلال موقتا به رده چهارم برسد و تراکتورسازی نیز در رده دهم قرار بگیرد.
در بازی همزمان نیز پدیده مشهد با یک گل برابر صنعت نفت آبادان به برتری رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها