کد خبر: 464669
تاریخ انتشار :

تکرار ماجرای نیمار و کاوانی برای انصاری فرد/ مهاجم خودخواه المپیاکوس جریمه می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در جریان بازی شب گذشته المپیاکوس برابر آترومیتوس و در دقایق پایانی اتفاق جالبی رخ داد که مشابه آن در فرانسه اتفاق افتاده بود.
به گزارش نامه نیوز، المپیاکوس در دقایق پایانی صاحب ضربه پنالتی شد و همه منتظر بودند تا کریم انصاری فرد بهترین گلزن این تیم که در بازی های اخیر پنالی زن اول تیمش بوده و سه ضربه را نیز گل کرده بود پشت توپ قرار بگیرد اما اوروس جورجوویچ صربستانی توپ را گرفت و خودش ضربه را زد.
این مهاجم صربستانی در حالی پشت توپ قرار گرفت که کادر فنی نیز دستور داد انصاری فرد ضربه را بزند اما وی توجهی به این مسائل نکرد و درخواست کریم را نیز رد کرد و ضربه را زد که البته توسط دروازه بان مهار شد و در برگشت، احسان حاج صفی آن را به گل تبدیل کرد.
سایت اسپورت اف‌ام در همین رابطه اعلام کرد که مسئولان و مربیان المپیاکوس احتمالا این مهاجم صربستانی را به خاطر رفتار عجیبی که نشان داد جریمه خواهند کرد.
انصاری فرد هم اکنون یکی از مدعیان اصلی عنوان آقای گلی مسابقات است و از دست رفتن پنالتی شب گذشته اتفاق ناامید کننده ای برایش محسوب می شود.
چندی پیش مشابه این اتفاق در یکی از بازی های پاری سن ژرمن رخ داد و زمانی که نیمار قصد داشت پنالتی بزند، کاوانی توپ را از وی گرفت و چنین اجازه ای به بازیکن برزیلی نداد و خودش ضربه را زد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها