کد خبر: 466173
تاریخ انتشار :

میکلی‌اف: ذوب‌آهن قدرتمند است اما 3 امتیاز را می‌خواهیم/ سردار: تبریزی مهاجم توانمندی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آندری میکلی‌اف در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهار کرد: می‌دانم بازی سختی داریم. ذوب آهن قدرت زیادی دارد و کلا فوتبال ایران قدرت خوبی در آسیا دارد. تیم ملی ایران هم به جام جهانی رفته است. ذوب آهن در بازی اول شکست خورده و در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم.
به گزارش نامه نیوز، سرمربی لوکوموتیو اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند باید همه بازی‌ها را ببرد. سعی می‌کنیم فردا بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. یک بازیکن‌مان به نام ریوالدو در دیدار فردا حضور ندارد.
میکلی‌اف با اشاره به کیفیت خوب بازیکنان ذوب آهن یادآور شد: چیزی که از ذوب آهن می‌دانیم این است که همه بازیکنان این تیم با تجربه هستند و وضعیت فیزیکی خوبی دارند. توانایی بازیکنان ایرانی بالا است اما اگر ما قصد کسب امتیاز و پیروزی در این بازی را داریم، باید مراقب خط هافبک و خط حمله ذوب آهن باشیم. بازی‌های ذوب‌آهن را آنالیز کردیم و به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنایی داریم.
سرمربی لوکوموتیو ازبکستان درباره هدف این تیم در بازی فردا گفت: هدف ما کسب پیروزی است و برای این هدف هر کاری می‌کنیم. هیچ هواداری ما را برای بازی فردا همراهی نمی‌کند. هواداران ما در خانه هستند اما حمایت آن‌ها را در قلب‌مان حس می‌کنیم. هر چند سفر به ایران و گرفتن ویزا سخت است (با خنده).
وی ضمن اشاره به شباهت شرایط جوی اصفهان به تاشکند درباره بختیار رحمانی گفت: در جست و جوی اینترنتی، فکر می‌کردم بازیکن شماره هفت ذوب آهن ایرانی نیست اما در جلسه فهمیدم او ایرانی است.
سردار، بازیکن لوکوموتیو نیز در نشست خبری گفت: می دانیم که تیم‌های ایرانی قوی هستند و عملکرد خوبی دارند. بازی فردا با ذوب اهن سخت خواهد بود چون که برای ادامه رقابت‌ها نیاز به کسب امتیاز دارند و از توانایی زیادی برخوردار هستند. با این حال ما بازی‌ها را با برد شروع کردیم و سعی می‌کنیم باز هم پیروز شویم.
او همچنین درباره شناختش از ذوب آهن گفت: از بازیکنان این تیم شناخت داریم و می دانیم بازیکن شماره 10 (مرتضی تبریزی) از توانایی خوبی برخوردار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها