کد خبر: 466995
تاریخ انتشار :

از تهران تا دوحه؛با دختر سیبیلوی طرفدار فوتبال +تصویر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"زهرا" آرزوی خود را جمع کرد و از آبشار لونک در بکرترین منطقه توریستی گیلان راهی آزادی شد. با گریمی که حتی خانواده‌اش هم نتوانستند او را بشناسند و تماشاگر جدال پرسپولیس و تراکتور شد. دخترک گیلانی طرفدار پرسپولیس بعد از آن بازی و با توجه به انتشار عکس‌هایش در صفحه مجازی به دختر سیبیلوی فوتبال ایران معروف شد. به گزارش نامه نیوز ، در روزهایی که همچنان بعد از گذشت نزدیک به یک سال از وعده‌های انتخاباتی در خصوص ورود بانوان به استادیوم‌ها می‌گذرد، این حضورهای پررنگ که از سوی او و همچنین برخی طرفداران بانوی دیگر در استادیوم‌ها با گریم‌های عجیب و غریب به یک اپیدمی جالب و البته پرخطر تبدیل شده است. زهرا که پیش از این یک بار از سوی ماموران گیت استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و گسترش فولاد با ممنوعیت وارد شدن مواجه شد و البته رافت آنها باعث شد تا بدون مشکل و اقدام قانونی در این رابطه تنها به سمت منزل دیپورت شود، اینبار یک تصمیم جنجالی و البته بدون خطر در پیش گرفت؛ حضور در دوحه و اولین تجربه حمایت آسیایی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ.

دخترک سیبیلوی طرفدار پرسپولیس در حالی عازم دوحه قطر شد که این بار بدون مشکل و ممانعت خاصی نه تنها در تمرین این تیم حضور یافت که روی سکوها بدون نقاب و گریم عجیب و غریبش تمام سکوت چند سال اخیر خود را شکست و دیگر مجبور نشد برای پنهان ماندن جنسیت‌اش روی سکوها و نگاه‌های پرسشگر دیگر طرفداران تمام 90 دقیقه را سکوت کند و در پاسخ به سوالات و تهدید آنها مبنی بر عدم سکوت و تشویق تنها سرش را تکان دهد. او این بار با تمام ابزار و آلات مربوط به تشویق شامل مچ بند، شال، کلاه و بوق و ... به جای تمام طرفداران بانوی پرسپولیس روی سکوی استادیوم جاسم بن حمد بوق زد و شعار سر داد.

اکنون همه در لونک گیلان درباره زهرا صحبت می‌کنند و به واسطه نام زهرا و این اقدام جسورانه دیگر این منطقه زیبای توریستی از حالت بکر خود خارج شده است و دختر سیبیلوی طرفداران پرسپولیس هر چند با شکست سنگین تیمش، دوحه را ترک کرد اما بزرگترین پیروزی دوران زندگی خود را با حضور بدون دغدغه در استادیوم جشن گرفت.

منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها