کد خبر: 474502
تاریخ انتشار :

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

استقلال و استارت 97 با پیروزی برابر نفت تهران/ تیم شفر با ملی‌پوشان جان گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر امروز دو دیدار به طور همزمان از ساعت 15 در تهران و تبریز برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، استقلال تهران در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران بود و در حالی که تا اواسط نیمه دوم با یک گل عقب بود، دو بار گلزنی کرد تا در اولین بازی خود در سال 97 سه امتیاز را بگیرد.
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری (38- امید نورافکن)، بویان(53- امید ابراهیمی)، سرور جباروف، داریوش شجاعیان(65- ووریا غفوری)، جابر انصاری و علی قربانی برای استقلال بازی کردند.
در تیم افاضلی نیز میلاد فراهانی، علیرضا عزتی، احمد امیر کامدار(57- میلاد سوری)، محسن بنگر، عیسی آل کثیر، سامان آقا زمانی، هاشم بیک زاده، محمد نصرتی، امیر حسین فشنگچی، پوریا امینی و امین منوچهری(73-فرشاد هاشمی) به میدان رفتند.
شفر از بین ملی پوشان تنها چشمی را در ترکیب اصلی قرار داد و سایر نفرات ملی پوش روی نیمکت نشستند. استقلال هر چند بیش از حریف صاحب توپ و میدان بود اما نفتی ها در دقیقه 36 توسط بنگر به گل رسیدند و بعد از آن نیز قصد مدیریت بازی را داشتند تا از گل خود دفاع کنند.
استقلال بدون ملی پوشان چندان بازی خوبی ارائه نمی داد و همین امر باعث شد در ادامه ابراهیمی و غفوری به میدان بروند و با حضور غفوری حملات آبی ها از سمت راست با همکاری این بازیکن و خسرو حیدری شدت گرفت.
روی همین حربه نیز آبی ها به دو گل رسیدند. ابتدا پاس خوب غفوری توسط جابر انصاری در دقیقه 75 به گل تساوی تبدیل شد و در دقیقه 87 نیز نورافکن روی ارسال حیدری گلزنی کرد تا آبی ها بازی باخته را تبدیل به پیروزی کنند و برای بازی حساس لیگ قهرمانان مقابل الریان روحیه خوبی بگیرند.
در بازی همزمان نیز گسترش فولاد تبریز میزبان نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها