کد خبر: 474727
تاریخ انتشار :

سپاهان همچنان در جمع مدعیان سقوط/ جنگ بقا در انتهای جدول بالا گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در دو دیدار باقیمانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر دو تیم سپاهان و پدیده که در نیمه پایینی جدول قرار دارند برای جدا شدن از ته جدولی ها به دنبال برتری بودند اما هر دو شکست خوردند.

به گزارش نامه نیوز، سپاهان که با حضور ابراهیم زاده کمی متحول شده بود در بازی با پیکان با یک گل شکست خورد تا همچنان 27 امتیازی و یکی از تیم های در معرض سقوط باشد.
پدیده هم که بعد از کسر 6 امتیاز با حکم فیفا از نیمه بالایی جدا و به انتهای جدول نزدیک شد در بازی با فولاد با یک گل مغلوب شد تا این تیم هم 26 امتیازی بماند.
در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر، مشکی پوشان مشهد با تنها 15 امتیاز گزینه اول سقوط محسوب می شود اما سایر تیم ها رقابت جذابی در انتهای جدول برای بقا خواهند داشت.
نفت تهران با 24 امتیاز تیم پانزدهم است و تیم های استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و پدیده با 26 امتیاز و سپاهان با 27 امتیاز جزو مدعیان سقوط به شمار می روند و باید دید در هفته ای باقیمانده چه نتایجی کسب خواهند کرد.
جالب اینکه اکثر این تیم ها در هفته بیست و هفتم نیز کار بسیار دشواری دارند؛ مشکی پوشان با استقلال در تهران روبرو می شود، نفت تهران باید به مصاف تیم آماده سایپا برود، پدیده باید از پرسپولیس صدرنشین میزبانی کند، سپیدرود رشت میهمان تیم سرحال ذوب آهن است و سپاهان هم باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی زخم خورده برود. ضمن اینکه استقلال خوزستان نیز میزبان گسترش فولاد تیم نهم جدول است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها