کد خبر: 475280
تاریخ انتشار :

واکنش کی‌روش به انتقادها با مقایسه عجیب لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر ایران!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بعد از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد بازیکنان ملی پوش شاغل در لیگ برتر ایران به تمرینات بیشتری نسبت به لژیونرها برای حضور در جام جهانی نیاز دارند بسیاری از مربیان لیگ برتری علیه وی موضع گیری کردند.
به گزارش نامه نیوز، کی روش در همین راستا متنی کنایه آمیز منتشر و اقدام به مقایسه لیگ برتر ایران با لیگ قهرمانان اروپا کرد در حالی که هرگز مربیان ایرانی ادعای هم سطح بودن دو لیگ مذکور را نداشته اند و تنها بر این باورند که وضعیت بدنی ملی پوشان داخلی با لژیونرهای فعلی ایران تفاوت زیادی ندارد.
متن تازه کی روش با عنوان "زمانی برای عذرخواهی" را در ادامه می خوانید:
بعد از بازی یوونتوس و رئال مادرید اکنون کاملا مشخص است که لیگ فوتبال ایران همانند اروپاست. سطح سرعت بازی، ریتم و فشار مشاهده شده یکسان است!!!
سطح آماده‌سازی بازیکنان و عملکرد آنها یکسان است!!!
الان زمان عذرخواهی از هواداران فوتبال ایران به خاطر نظر و نگاه اشتباهی است که داشته‌ام، به ویژه از Three Tenors!
بنده همینطور باید مراتب عدرخواهی صمیمانه خود را به بازیکنان ملی‌پوش تقدیم کنم. من فکر می‌کردم که این وظیفه من است تا برای یک برنامه آماده‌سازی خاص بجنگم تا شاید بتوانم این فرصت را برای اینکه آنها آمادگی بهتری برای حضور در سطح رقابتی جام جهانی داشته باشند، بدهم تا بتوانند با توجه به ظرفیت فوق‌العاده با افتخار و غرور بدرخشند.
اکنون زمانی است که از بازیکنان‌ ملی‌پوشمان عذرخواهی کنیم به خاطر اینکه آنها به برنامه آماده‌سازی خاص برای حضور در جام جهانی نیاز ندارند. ما کاملا آماده هستیم برای رویارویی با رونالدو، ایسکو و بقیه دوستان...
همه برای تیم ملی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها